Gå til innhold

amerikaneren, tyskeren og lofot væringen på bar

Ranger emnet


dynaBel

Anbefalte innlegg

det var en amerikaner, tysker og lofoting som var på bar. ameikaneren skrøt veldig av flåten deres: ha sa at når alle båtene var på havet så vistes ikke havet, tyskeren skrøt av at når alle flyene var i luften ,da så man ikke himmelen.

da sa lofoting at han hadde så stor kuk at det kunne sitte 20 kråker etter hverandre på den. da sa amerikaneren: men så er det jo litt avstand mellom båtene, da sa tyskeren: men så er det jo litt avstand mellom flyene og, og lofotingen tilslutt: ja men så er det jo litt avstand mellom kråkene og

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var to dverger som var på horehus. Begge to fikk ordna seg ganske fine damer, og gikk til hvert sitt rom i overetasjen. Den ene fikk litt problemer med "utstyret", han klarte rett og slett ikke å få det til. Bedre ble det ikke av at han på andre siden av veggen - det var dårlig isolert - hørte kameraten sin: "1, 2, 3 - nå kommer jeg... åhhh!" Og igjen: "1, 2, 3 - nå kommer jeg... Aåååhhhh!" Sånn fortsatte det utover hele natta.

 

Dagen etter, ved frokostbordet lurte den ene på hvordan det hadde gått med den andre? "Nei, det gikk ikke noe særlig. Jeg fikk den ikke opp engang jeg, i motsetning til deg..." sa den andre nokså nedfor. "Jeg, men jeg kom da ikke opp i senga engang jeg!"

__________________

2003 Audi A4 Avant

(x)1995 Mitsubishi Colt

(x)1978 Chevrolet G20 Beauville

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To kamerater satt og snakket da den ene plutselig spurte: "Hvis jeg ligger med kona di, og får barn med henne... Blir du og jeg slektninger da?"

Den andre tenkte seg om lenge og vel. "Hmmm. Vet da søren jeg, men da er vi i hvertfall skuls!"

__________________

2003 Audi A4 Avant

(x)1995 Mitsubishi Colt

(x)1978 Chevrolet G20 Beauville

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To kamerater satt og snakket da den ene plutselig spurte: "Hvis jeg ligger med kona di, og får barn med henne... Blir du og jeg slektninger da?"

Den andre tenkte seg om lenge og vel. "Hmmm. Vet da søren jeg, men da er vi i hvertfall skuls!"

 

tråd tyv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår