howyoudoin Skrevet September 7, 2007 Rapporter Share Skrevet September 7, 2007 hei hei tenkte jeg skulle lage en liten tråd om passaten min. bilen er en 1.6 1998 mod (nok om det hehe) -19 tommera med toyo 225,35,19 -effektanlegg med dtm bakpotte -hvite baklys -angeleyes -hvite sidebliklys -tåkekuvelys -chrome rundt døråpner innvendig -panserforlenger -chromet m3 speil -rs4 front -senket 35 mm bak 40 mm foran -emblemfri grill -lakkert helt ned -macrom dvd spiller med 7 tomms touchscreen -9 tomms skjermer i begge nakkestøtter bak Følgende er gjort etter bilder er tatt. sotet alle vinuer på bilen., vw streamer i frontvindu, tøymatter, bytte alle høytalere i dørene, montert microcamera i bakseteryggen for og filme ongen på 3 mnd i bakovervendt bilstol slik att jeg ser ongen på skjermen fremme. Planer fremover er.. -rs4 sideskjørt -rs4 bakfanger -motorbytte til 1.8 t -lsd dørhengsler -skinnseter fremme og bak -få bort det fine grønne lyset i brytere og instrument -andre instrumentskiver .................................................................ja mer kommer jeg ikke på hehe.er den nå dere mener jeg burde gjort setter jeg stor pris på tilbakemeldinger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TD POWER Skrevet September 7, 2007 Rapporter Share Skrevet September 7, 2007 Få ut bilder av doningen så vi kan komme med innspill :) Siter - 02 Passat Highline 4-motion 130 - 90 Golf Mk2 TD x 83 Golf Mk1 1.6 x 80 Golf Mk1 1.8 "Delebil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
howyoudoin Skrevet September 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2007 Få ut bilder av doningen så vi kan komme med innspill :) done mister. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superb 4x4 Skrevet September 8, 2007 Rapporter Share Skrevet September 8, 2007 så da pen ut denne, likte ikke speila men ellers så det jo bra ut, bilen fortjener noen bedre bilder:) Siter 2014 Skoda Superb, produksjonsuke 42 x2004 Ford Mondeo ghia X x2005 Volvo V50. x1999 VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
howyoudoin Skrevet September 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2007 så da pen ut denne, likte ikke speila men ellers så det jo bra ut, bilen fortjener noen bedre bilder:) blir sikkert andre speil etterhvert men syntes disse så bedre ut enn de orginale ja ang bilder så er jeg skikkelig crappy på og ta bilder.men skal få lagt ut bedre bilder etterhvert,jeg lover Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TD POWER Skrevet September 8, 2007 Rapporter Share Skrevet September 8, 2007 en meget pen bil ja:) Hva er det for en spiller ? merke ? Siter - 02 Passat Highline 4-motion 130 - 90 Golf Mk2 TD x 83 Golf Mk1 1.6 x 80 Golf Mk1 1.8 "Delebil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
howyoudoin Skrevet September 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2007 en meget pen bil ja:)Hva er det for en spiller ? merke ? det er macrom sin største spiller,husker ikke modellbetegnelsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HolmJunior Skrevet September 8, 2007 Rapporter Share Skrevet September 8, 2007 det er macrom sin største spiller,husker ikke modellbetegnelsen Passa spilleren rett in der den gamle orginal spilleren satt?? eller måtte du tilpasse den noe?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
howyoudoin Skrevet September 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2007 Passa spilleren rett in der den gamle orginal spilleren satt?? eller måtte du tilpasse den noe?? passa rett i.trengte ikke gjøre no. meget god spiller som jeg er stor fornøyd med:win Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HolmJunior Skrevet September 11, 2007 Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 passa rett i.trengte ikke gjøre no.meget god spiller som jeg er stor fornøyd med:win Kan jeg spørre hvor du kjøpte denne? Å hva prisen var på den der.. har sett den men der er det veldig dyrt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tottis89 Skrevet September 11, 2007 Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 er ikke interessert i å selge spilleren din? evt har du noen tips om hvor jeg får kjøpt en slik spiller? helst ikke så dyr. trenger ikke å være det beste av det beste. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
howyoudoin Skrevet September 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 er ikke interessert i å selge spilleren din? evt har du noen tips om hvor jeg får kjøpt en slik spiller? helst ikke så dyr. trenger ikke å være det beste av det beste. bilxtra mo i rana har spillern og nei ska nok ikke selge den . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
howyoudoin Skrevet September 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 Kan jeg spørre hvor du kjøpte denne? Å hva prisen var på den der.. har sett den men der er det veldig dyrt... prisen ligger på rundt 7000.- og fåes kjøpt på bla bilxtra mo i rana Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crazy passat Skrevet September 11, 2007 Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 åssen var passformen på den rs4 fangeren? hvor mye ga du for den? og hvilke merke er det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
howyoudoin Skrevet September 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 åssen var passformen på den rs4 fangeren? hvor mye ga du for den? og hvilke merke er det? bestillt hos nbs og passa perfekt.trudde jeg måtte tilpasse litt men var bare og prøve på og sende rett till lakkering.pris var vell 3990.- om jeg ikke husker helt feil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg