Pellick Skrevet Oktober 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2003 Her lærer du å reparere og vedlikeholde bilen selv: http://www.hejbilist.nu/ Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evjen Skrevet Oktober 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2003 Tror den siden har vært oppe på forumet her før. Men det er uansett tøff side :) Siter - 1994 BMW 525iXA Touring - 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES- x 1994 BMW 525i E34 x 1989 BMW 316i Coupê x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellick Skrevet Oktober 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2003 Hadde vært rart om den ikke hadde vært oppe før ja. Men jeg søkte og fant ingenting om den, så jeg tok sjangsen. Alt jeg vet om bil har jeg lært på den siden :D Noen som skal ha reparert noe? Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellick Skrevet Oktober 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2003 Hastighetssperra burde være effektiv ;) Snart blir den påbudt i norge, straks torild skogsholm får se websiden... Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Oktober 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2003 Snedig! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg