Offroader22 Skrevet September 7, 2007 Rapporter Share Skrevet September 7, 2007 Bytta Vannpumpe og regreim på en Kadett E 1,6i 1990 mod. Typen med vannpumpe klemt fast med tre skruer og denne brukes til stramming av reima. Etter at jeg bytta dette og monterte på dekselet dukket det opp en slags høyfrekvent knirke/subbe lyd fra regreim dekselet. Også uten dynamoreima montert. Noen som vet hva dette kan være? noe å bry seg om? Kan det være at reima er for stramm? Siter Espen Løken 99265971 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Offroader22 Skrevet September 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2007 Ingen som vet noe eller har anelse om hvor jeg kan finne ut noe? Siter Espen Løken 99265971 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet September 12, 2007 Rapporter Share Skrevet September 12, 2007 Reima lager lyd hvis den er for stram ja. Ta av registerdekselet og slakk den litt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Offroader22 Skrevet September 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2007 Faen....er noe herk og slakke de der. Men hvis ikke går det vel utover lagra i vannpumpa? Siter Espen Løken 99265971 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet September 13, 2007 Rapporter Share Skrevet September 13, 2007 ja, og reima slites fortere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet September 13, 2007 Rapporter Share Skrevet September 13, 2007 Du får si fra om det ryker. Jeg har nemlig liggende reim og vasspumpe som har gått bare hmm.. to uker? Eller var det ei uke? Står i annonsen min på kjøp/salg. Like etter byttet røk det mye annet på bilen så jeg hogde den til slutt. Men stramminga av reima gikk fint. :) Husker ikke hva som står i Haynesboka, men normalt skal du kunne vri det lengste strekket på reima ca 90'. Kjøpe Haynesboka mi forresten? Tviler på jeg skal skru på Kadett E noe mer. :) Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Offroader22 Skrevet September 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2007 Takk for tilbuda. Men det er ikke min bil så jeg tviiler på om jeg skal skru noe mer kadett etter at denne ulyden er borte. prøver å slakke litt...håper bare jeg kommer til skruen til vannpumpa uten å pelle av servopumpa. Og at ikke alt vanner renner ut Siter Espen Løken 99265971 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg