nicks Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 hei noen som har en tegning på hvordan man skal montere turbokit på e36 320?? kjøpte kitet isted men aner ikke hvordan hehe.. noen som har en side jeg kan gå på helst norsk hehe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegardostrem Skrevet September 7, 2007 Rapporter Share Skrevet September 7, 2007 Hei! ;) Monteringen har jeg ikke peiling på, men er det lov å spør om hvilket kit du kjøpte til hvilken pris? Tenker litt på dette selv! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfcab Skrevet September 7, 2007 Rapporter Share Skrevet September 7, 2007 hei noen som har en tegning på hvordan man skal montere turbokit på e36 320?? kjøpte kitet isted men aner ikke hvordan hehe.. noen som har en side jeg kan gå på helst norsk hehe... tror du er på litt tynn is her.. finnes ikke tegninger for slik? annet enn skjematiske oversikts tegninger feks. Siter pajero vinterbil bmw e30 turbo godkjent:)-> Twin Turbo har en e30 320I for salg som kan vises med turbo. søknadspapirer er godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strnd Skrevet September 8, 2007 Rapporter Share Skrevet September 8, 2007 Et turbokit er nok desverre ikke like plug-and-play som man kanskje måtte ønske.. :) Siter '98 535 '89 320 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicks Skrevet September 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 hehe vet ikke er og skal være lett og montere men har sett par tegninger på det før men husker ikke hvor.. heldigevis er det ikke jeg som skal gjennomføre det.. skal hente meg en e30 på torsdag jeg som skal bli ett bra proskjet.. så ring hvis noen er hypp på skinn int 41065635 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg