Gå til innhold

Kine (og Tommy) sin Minibil

Ranger emnet


Thunder

Anbefalte innlegg

  • Svar 78
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Var ikke jeg som monterte de, men jeg stod og så på:)

 

Vanskelig var det vel ikke, men var litt knotete, måtte ta av hjulet og inneskjermen for å komme til. Brukte vel litt i overkant av en time på å montere det.

 

Xenonkitet kjøpte jeg fra en bekjent:) Men man

 

Har et par snapshots, ikke så bra bilder, skal legge ut noen bedre en dag:)

 

309.jpg

 

312.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fargene på spilleren var satt på "Rainbow". Dvs. den skifter farge, grønn, rød, rosa, blå, hvit osv. Var tilfeldigvis rosa på bildet her.

Spilleren er mye mye bedre enn den org. spilleren så det er ikke til å angre på i det hele tatt. For å være helt ærlig så synes jeg nå i ettertid at den org. spilleren faktisk var jævlig dårlig sammenlignet med denne. Jeg kan ikke skjønne at folk vil bruke tusenvis på dårlige org. anlegg. Man kan kjøpe en mye bedre Pioneer spiller og oppgradre høyttalere selv å få mye bedre lydbilde enn hva org. anleggene klarer å prestere for en brøkdel av prisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten så gikk bilen rett gjennom på EU kontrollen. Ingen anmerkninger foruten at jeg hadde glemt å legge på plass varseltrekanten etter at vi tok ut hattehyllen baki for å få plass til barnevogn og at skiltlysene var svake pga. mye dritt bak der hehe... det er voldsomt så drittvannet virvles opp på bakruten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice... Tenkte å ta meg en skikkelig vask jeg oxo. Skal jo bli fint vær hele denne uka, så da må bilen være litt shiney når jeg skal råne :peace:

Det har vært noen deilige dager og jeg har vært ute å rånt litt på øyen her. Mange blikk og kjekke kommentarer. "Kul bil!"

Hehehehe

Artige opplevelser

Et bilde jeg tok i dag

DSC000441.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår