Slemmus Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 Hei! Idag ble det kjøpt inn en ny cdspiller til bilen, og den ble koblet fort opp. Men når jeg skifter sang og skrur av cdspilleren kommer det ett "dunk" fra sub'n! Jeg veit det har med cdspilleren å gjøre, i og med at det ikke var noe problem på den forrige. Noen som kan si meg hva det kommer av? Hadde samme greia med en tidligere cdspiller, men da overså jeg det bare, siden det var en billig cdspiller. Men den jeg kjøpte nå var en reeeeelativt dyr Pioneer. Har prøvd å søke i forumet uten hell. :) Siter VW Corrado 2.0 16v CorradoClubNorwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 Prøv å legg opp ny jording til spilleren din :) BART METALL!!! ikke noe skrue-i-lakk-jording! hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oystein1988 Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 Prøv å legg opp ny jording til spilleren din :) BART METALL!!! ikke noe skrue-i-lakk-jording! hehe Ja, det er det jeg også anbefaler. Lyden du hører er vel noe kondensator eller spoleutladninger som forstyrrer signalet... Siter BMW E36 318i - 1995 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg