Kristaafa Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 Alå Var nødt til å låne startkabler her om dagen, da jeg sto noen timer med lysene på utenfor jobben. Kom til å kikke ned på klokka i dasjen igår, og så da at klokka hadde stoppet opp på tidspunktet jeg fyra bilen med startkabler. Prøvde å stille den, resette MFA'en, ja egentlig det meste, men den er helt låst på mfa2 klokka 12:30. Noen som har vært borti lignende og vet hvordan dette kan fikses? Har ikke prøvd å koble fra batteriet ennå, men hvis det er andre ting jeg bør prøve, så skrik ut! :) Siter - VW Corrado G60 -89 x Ford Sierra 2.0i CLX Stv. -92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Splint Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 Flekk av den lille hyllen med bena dine, og glo litt på sikringsskapet ditt. Ta ut og inn den sikringen som står nest sist på høyre side. Da resetter du kjørekomputer, og diverse annet :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nifty Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 eller bare ta av batteriet i 5 minutter :) Siter BMW e36 320i - 92 Mod [x]Corrado G-60 - 89 Mod [x]BMW E30 323i -85 Mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristaafa Skrevet September 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2007 ah, takk. Prøve senere :) Siter - VW Corrado G60 -89 x Ford Sierra 2.0i CLX Stv. -92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Splint Skrevet September 7, 2007 Rapporter Share Skrevet September 7, 2007 Peh. Bedre å slite ut sikringen et par sekunder enn å begynne å grisle med batteriet i 5 minutter. Men det er meg da :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg