Valder Skrevet September 5, 2007 Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 Noen som har erfaring med å montere anlegg i golf III, lurer spesielt på hvordan eg skal legge kablane og hvordan eg skal få strømkabelen bort til batteriet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bøjinis Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 Noen som har erfaring med å montere anlegg i golf III, lurer spesielt på hvordan eg skal legge kablane og hvordan eg skal få strømkabelen bort til batteriet. Har byggd i golf 3 før jeg...se litt oppfør pedalene med lommelykt, der vil du se en litn gummi propp. Den presser du bare ut med finger og da vil du kunne se hulle i motor rommet. Da strekker du kablen gjennom den å til batteriet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Valder Skrevet September 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 fann ikkje den gummi proppa du nevnte, kan du si litt meir nøyaktig kor den er? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bøjinis Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 jeg skal ta et bilde av min bil i morgen å vise deg;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grønvold Skrevet September 7, 2007 Rapporter Share Skrevet September 7, 2007 ta vekk 2 deksler (det ene over sikringsholderen og det andre som sitter innafor mot torpedoveggen.) da kommer du til så du ser der hvor du fører igjennom strømledningen. skru av dekslene som sitter langs dørsidene, slik at du får gjemt kablene langs sidene på bilen. husk å legg strømkabelen på den ene siden. og lydkablene fra spilleren på den andre. Dette for å unngå støy. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Valder Skrevet September 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 Hva er REM utgangen på forsterkeren til? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet September 16, 2007 Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 Hva er REM utgangen til forsterkeren til? Det er ikke en utgang, men en inngang. For at forsterkeren skal skru seg på må den ha 12V inn der... Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 16, 2007 Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 .... som du finner bak på cd-spilleren. blå og hvit ledning :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Valder Skrevet September 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 ok, men kor den 12V'en skal ende da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy89 Skrevet September 16, 2007 Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 ok, men kor den 12V'en skal ende da? "blå/hvit" på spiller skal til REM på forsterker sånn at når du skrur på spilleren skrur forsterkeren seg på og av når du skrur av spilleren for og spare strøm vist det var det du ikke forstod:op: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Valder Skrevet September 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2007 ka ledning e skal bruke da? einaste eg har igjen i kabelsettet mitt e ei relativt tynn ei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet September 19, 2007 Rapporter Share Skrevet September 19, 2007 ka ledning e skal bruke da? einaste eg har igjen i kabelsettet mitt e ei relativt tynn ei Er akkurat den du skal bruke. Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Valder Skrevet September 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 Eine høgtaleren min spiller heilt greit no, mens den andre bare spiller bass, noen som veit ka som kan vere galt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arntkevin89 Skrevet September 23, 2007 Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 instillinger på forsterkern kansje? sikkert bass justering på begge kanalene du har høytalerne på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Valder Skrevet September 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2007 Hmf lyden i anlegget forsvann i dag mens eg var ute å kjørte. På forsterkeren lyser lampa rødt isteden for grønt, noen som veit ka det betyr? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg