petterfrantzen Skrevet September 5, 2007 Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 Bilen min går veldig ujevnt på tomgangen. Det ligger på ca 1000 og dettter ned i turtall noen ganger. Hva kommer dette av? Jeg tenkte det var at noen av slangene er litt herpa har byttet noen. Også finner jeg ikke tomgangs skruen (flaut) Siter ford probe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet September 5, 2007 Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 Åssen motor har du a? Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petterfrantzen Skrevet September 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 1,4 1991 mod. tips?=) Siter ford probe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet September 7, 2007 Rapporter Share Skrevet September 7, 2007 Går bilen greit ellers, ingen motorlampe som lyser? Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petterfrantzen Skrevet September 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2007 Nei det er ingen lamper som lyser. Bilen går ellers bra. Jeg vil tru det er en eller annen bensin slange som er litt tett, eller filtere som må byttes. hva trur du? Siter ford probe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet September 7, 2007 Rapporter Share Skrevet September 7, 2007 har nok ikke no med besin å gjøre for da ville den fått altfor lite under kjøring. Er vell sånn monopoint innsprut på denne. Har kun hatt en corsa med 1.4i motor, der var det ett vacumhull i innsuget som var tett. det sitter en "dings" oppå torpedoveggen din med en kontakt og en litt grov vacum slange som går inn på innsuget. Ta den av der den går på innsuget og stikk en spiker eller no annet inn i det hullet. har en tendens til å sote/tette seg igjen. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petterfrantzen Skrevet September 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2007 ok skal se om jeg får fiksa det på søndagen. takker:) Siter ford probe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petterfrantzen Skrevet September 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2007 Nei den var ikke tett. Men nå gikk turtalle fra normalt 1 også hoppa det opp til 2 og ned til under en og helt til den kvælte seg. Også når jeg skulle starte bilen igjen nekter den og starte, hører vare at bensin pumpa jobber i blandt. trur bensin pumpa er ødelagt. noen som her en og selge meg? Siter ford probe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petterfrantzen Skrevet September 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2007 jo faen der startan. og nå går den rent og pent, hadde ikke trudd det. Nå starter den hver gang også:) men ett lite spørsmål. hva er den lampa som lyser her? Siter ford probe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg