dirtyharry Skrevet September 5, 2007 Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 motoren og heisen funker.. releet klikker men slipper igjen med en gang..og det kommer strøm frem til releeet.. en får ikke kjøpt bare det kortet som ligger i døren.. noen som har vert borti det samme? eventuelt hvor en kan få tak i brukte deler på nett? er bilen til en venninne:titties: (hehe) av meg jeg hjelper. eller noen som er ekspert på elektronikk? hehe hjelp meg så jeg for pluss i boken hos veninnen min.. hehe Siter Audi A4 1,8TS 98 mod. X audi 80s 1,8 88 mod X audi 80 1,8 82 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans a Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 Har du sjekket at plastgliderne ikke er ødelagt slik at vinuet ikke "glir" opp og ned som den skal? Dvs at den kiler seg når den begynner å bevege seg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dirtyharry Skrevet September 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 har kjørt vinduet manuelt med strøm rett på motoren og da funket det helt fint.. :watchout Siter Audi A4 1,8TS 98 mod. X audi 80s 1,8 88 mod X audi 80 1,8 82 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgutt Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 hvor sitter rele og slikt da? tenker da på om det sitter inne i bilen. Har du satt strøm rett i døra fra noe annet? For det er ofte ett problem med kabelbrudd i mellom dør og bil. Siter Frode Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans a Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 Du får vel kjøpt nytt kabelsett hos VW forhandleren. Eller du kan prøve å paralellkoble hver kabel til du finner ut hvilken som er synderen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dirtyharry Skrevet September 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2007 ligger et rele i døren på et print kort der som klikke når en trykker på bryteren.. men det kommer strøm til releet som skal til motoren.. men releet slipper med en gang igjen.. må sikkert bytte hele kortet.. :( ringe bruktdele forhandler i morgen... :) Siter Audi A4 1,8TS 98 mod. X audi 80s 1,8 88 mod X audi 80 1,8 82 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans a Skrevet September 7, 2007 Rapporter Share Skrevet September 7, 2007 Har du prøvd å koble strømmen direkte til inngangen på releet? (Slik du gjorde da du kjørte den manuellt) Mange ganger når det er en dårlig kabel så får man ikke nok strøm til å drive motoren. Prøv å koble +12 direkte fra batteriet og inn på inngangen av releet. (Og det samme på spolen på releet hvis dette ikke fungerer) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dirtyharry Skrevet September 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 den e god.. var nok det som gjorde det.. funket med ny strømtilførselt til kortet..:) takker og bukker for hjelpen...:happyhappy: Siter Audi A4 1,8TS 98 mod. X audi 80s 1,8 88 mod X audi 80 1,8 82 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg