knuffe Skrevet September 5, 2007 Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 Hei Lurer på om noen kan hjelpe meg og svare på et spørsmål? Har en Navi plus D til Audi A4. Har ettermontert denne da det ikke var i bilen ny. koblet om ledninger etter skjema. spilleren starter og alt fungerer, men jeg får beskjed om å putte inn en cd. når jeg prøver det så vil den ikke ta imot cd'en. prøver å trykke på eject, men får beskjed om at den er tom. noen som har noen forslag. På forhånd takk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lexar Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 Har samme problem med min vw mcd ,eneste måten jeg fikk min til å ta cd plater var å prøve et utall ganger!Ikke alle navier som kan spille av vanlige cd plater! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knuffe Skrevet September 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 hei jeg mener navi cd'en. den stopper i åpningen. vil ikke inn. virker som noe ligger å blokkerer. men klarer ikke se noen cd inne i leseren. noen som har noen svar. er ikke noe med ledningene som gjør det vel? navi cd'en pleier vel å gå inn når alt det andre fungerer. Foresten hvor i meløy er du fra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lexar Skrevet September 7, 2007 Rapporter Share Skrevet September 7, 2007 heijeg mener navi cd'en. den stopper i åpningen. vil ikke inn. virker som noe ligger å blokkerer. men klarer ikke se noen cd inne i leseren. noen som har noen svar. er ikke noe med ledningene som gjør det vel? navi cd'en pleier vel å gå inn når alt det andre fungerer. Foresten hvor i meløy er du fra? Er vel 2 pinner i åpninga som skal sperre åpninga hvis det er cd spilleren.Ta ut spilleren og se om det er plate inni er mitt eneste forslag! Meløy :Bor på rettsiden av Svartistunellen altså på den siden Vinmonopolet er!:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knuffe Skrevet September 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 Hei for svaret. skal se om jeg klarer å få den opp og se etter cd. takk så lenge, he he riktig side skjønner. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knuffe Skrevet September 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 hei løsnet på dekselet til navi'en min, fant da ut at det står to pinner opp som blokkerer åpninegn for cd'en. er det cdrommen låst seg fast eller? er det noe med strømmen å gjøre at den/de pinnene ikke løser ut? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rasta Skrevet November 24, 2007 Rapporter Share Skrevet November 24, 2007 Har akkurat samme problemet som deg... fant du ut hva som er årsaken.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg