phax. Skrevet September 5, 2007 Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 Noen tips om hvordan jeg får demontert dørhåndtaket på bakluka? Må pusse litt og lakkere det.. Håndtaket er helt grønt og jævlig nå. Vet ikke helt hva som har skjedd med det. :klovn: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimmelimm Skrevet Oktober 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 tenkte jeg skulle gjøre akkurat det samme selv, og jeg stiller akkurat det samme spørsmålet som deg :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimPe Skrevet Oktober 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 rive ut dekselet invendig, inn der ser man 2 10mm mutre mener jg og huske, så er det en spenne over låsesylinderen som må vippes ut, så drar du ut låsen ,så er handtaket bare og vippe ut utover Siter Kjøretøy:-Chevrolet camaro cab 1968 Prosjekt:-Golf 4 1.6 -02 selges X-kjøretøy: Ford Mustang cab 1965 Delebil: Vw golf IV 99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimmelimm Skrevet Oktober 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 du sier "rive ut" dekselet. sitter dette bare fast da med klips? blir klispene ødelagt ved demontering? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
durden Skrevet Oktober 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2007 Dekslet er feset med 1 skrue i hvert av håndtakene for å lukke bakluka. Når disse er demontert er det kun klips igjen, så da er det rå styrke med en smak av forsiktighet som skal til. Jeg har fjærnet dette dekslet flere ganger uten å ødelegge noe. Lykke til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimPe Skrevet Oktober 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2007 bare og rive ut , etter du har skrudd ut de to skruene som sitter i handtakene i dekselet.. da er d klips rundt hele veien, når du har fått av det sitter d to 10 mm muttre rett inn på handtaket, over låsen sitter det en "spenne" som du vipper ut med skru trekker, så tar du ut låsen, så handtaket Siter Kjøretøy:-Chevrolet camaro cab 1968 Prosjekt:-Golf 4 1.6 -02 selges X-kjøretøy: Ford Mustang cab 1965 Delebil: Vw golf IV 99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phax. Skrevet Oktober 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 Sliter med å få løs låsen her, denne "spennen" man må vippe ut, hvordan ser den ut? Trodde det var den kobberfarga stangen som var bøyd rundt låsen helt øverst, men fjerna den uten at det løsna noe særlig.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimPe Skrevet Oktober 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 Sliter med å få løs låsen her, denne "spennen" man må vippe ut, hvordan ser den ut? Trodde det var den kobberfarga stangen som var bøyd rundt låsen helt øverst, men fjerna den uten at det løsna noe særlig.. det er bare en metall spenne som sitter rundt låsen invendig helt inntil handtaket, om du får ut den så skal sylinderen søsne og du skal få tatt ut sylinderen ved å trykke den innover fra utsiden Siter Kjøretøy:-Chevrolet camaro cab 1968 Prosjekt:-Golf 4 1.6 -02 selges X-kjøretøy: Ford Mustang cab 1965 Delebil: Vw golf IV 99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phax. Skrevet Oktober 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2007 Hm, høres ut som jeg har gjort rett da.. får prøve bruke litt makt, kan hende den bare sitter litt fast da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimPe Skrevet Oktober 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2007 kan godt hende d :) men det skal ike kvære noe mer hokuspukkus en det, min fikk jeg ut med engang Siter Kjøretøy:-Chevrolet camaro cab 1968 Prosjekt:-Golf 4 1.6 -02 selges X-kjøretøy: Ford Mustang cab 1965 Delebil: Vw golf IV 99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg