mcbanan Skrevet September 5, 2007 Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 Som tittelen, ser jo at de er poppet i underkant, men er de limt elle noe i tillegg? Må vel nesten være det siden de ligger så fint inntil karosseriet. Tenker på å ta av mine, for så å slå opp den kanten de er poppa i(valse med andre ord) også lime de på igjen, bare skjære av den kanten på bredderne og. Noen som har gjort det? Vanskelig å lime bredderne på uten poppnaglene? Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VR6power Skrevet September 5, 2007 Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 berre poppa....va mine ivertfall, tok dei av , pussa dei ned å fekk dei lakkert på nytt og poppa dei på etter at eg hadde slitghtly modiferst dei litt med slipemaskin , kutta litt av den kanten som gjeng inn , dermed ligg dei finare sida eg har 8 x17 " felga. du kan seff lime og med sikaflex som mange sei, men IKKE gjer det vil eg anbefale, for sikaflexen tærer hull på lakken etter kvert og dermed rusta det . evt bruk rutelim som du får tak , det er STERKT Siter orginal utvendig bortsett fra 8x17" TSW Kyalami,lakkerte plast detaljer.Chippa 2.8 motor,senk(50mm) og klare lykter rundtom inkl. hella grøft/blink-lys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet September 5, 2007 Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 eller bruk Tec7 som er enda bedre =) det ruster ikke og er bare fryd og gammen Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet September 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 Tec7 er min favoritt i garasjen fra før, så den er ett naturlig førstevalg;) Men hva er lurt å gjøre fremme da? Der er det jo en innerskjerm som kødder til litt? Bak er det jo bare å gå amok med dremelen Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tofferrr Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 Tec7 er min favoritt i garasjen fra før, så den er ett naturlig førstevalg;) Men hva er lurt å gjøre fremme da? Der er det jo en innerskjerm som kødder til litt? Bak er det jo bare å gå amok med dremelen Innerskjermer er det bare å skjære til som du selv ønsker. Den ligger heller ikke så veldig i veien. Om du skal valse, så er det fare for at bredderene får en lei vinkel, men dette er ganske random, i forhold til hvem og hvor mye man bredder. Anbefaler å sette breddere på igjen siden man alltid får en ripe i lakken langs ytterkanten av bredderen. Naglene trenger du ikke, Tec7 holder vel å bra, men om du har just.bart som meg og har latt den gå helt i bakken, så er det vanvittig lett å skrelle di bredderne av uten nagler:) Siter .-.Golf 3 Gti 16v -93 .-.Corsa 1,3Gt -87 .-.Corsa 1,4i -90 Projekt .-.Kadett 1,2 -75 Projekt .-.Kadett Gsi -? *Solgt .-.Golf 4 1,6 -98 *Solgt.-.Golf 2 1,6 -89 *Solgt .-.Sierra 2,0 -90 *Solgt .-.Scorpio 2,8 -?*slgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet September 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 Men jeg skjærer vel av den kanten på bredderne som går inn under skjermen, så hjulet tar jo ikke bort i bredderen uansett? Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 jeg har kutta vekk buen på skjermen,å tatt vekk underskjerm å skjert vekk denj kanten på breddern,skal montere ihælga,se ossen det blir=) Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet September 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 Ja si fra hvordan det blir, og post gjerne bilder:) Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet September 13, 2007 Rapporter Share Skrevet September 13, 2007 noen somn har addresa til fhoto bucket? har bilder nuuh Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet September 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2007 http://www.Photobucket.com du tenker på? Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet September 15, 2007 Rapporter Share Skrevet September 15, 2007 ble ikke tatt bilder før å under montering her da men,falsen på skjermen ble kutta vekk iallefall å den kanten på vr6 lista Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet September 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2007 Skjønner.. Får prøve noe lignende selv:) Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg