Gå til innhold

Kjøpt meg førstebil, Golf seff

Ranger emnet


Tordie

Anbefalte innlegg

Kjøpte en golf GTi 16v for litt over 2 uker siden, egentli ganske fornøyd, men når bilen har stått på verksted i en av de 2 ukene er jeg litt usikker på kjøpet mitt. Men det var jeg som ødela "styre-snekka" som mekanikeren kalte det. Litt kjipt å tenke på at: hadde jeg bare kjøpt nytt batteri en dag tidligere så hadde ikke bilen vert på verksted i det hele tatt.

legger ut et bilde fra salgs annonsen også, bare for å skryte:oohh

synst den ser ganske kul ut egentli...

selv kan jeg ingenting om skruing. så den biten ovelater jeg til et eller annet verksted hvor jeg en befinner meg;)

 

file.php?user_id=25810&id=9279153

 

og bildet ble av hvor??:uhhmmwhat?:

-91 Golf GTi 1.8 16v Edition One

-84 Golf CL 1.6 8v [solgt]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte en golf GTi 16v for litt over 2 uker siden, egentli ganske fornøyd, men når bilen har stått på verksted i en av de 2 ukene er jeg litt usikker på kjøpet mitt. Men det var jeg som ødela "styre-snekka" som mekanikeren kalte det. Litt kjipt å tenke på at: hadde jeg bare kjøpt nytt batteri en dag tidligere så hadde ikke bilen vert på verksted i det hele tatt.

legger ut et bilde fra salgs annonsen også, bare for å skryte:oohh

synst den ser ganske kul ut egentli...

selv kan jeg ingenting om skruing. så den biten ovelater jeg til et eller annet verksted hvor jeg en befinner meg;)

 

file.php?user_id=25810&id=9279153

 

og bildet ble av hvor??:uhhmmwhat?:

 

er desverre sånt som skjer =/ hva må du legge ut for å fikse dette da? Til å være førstegangs bil gjorde du et smart valg :P

129 eller 139 hester? GTI 16v kan fås med 129 og 139 hester ;)

 

ta og send meg bildene dine til meg så skal jeg legge dem kjapt ut ;)

 

aron_32@hotmail.com

 

her er bilen det er snakk om ;)

Bildefr%e5salgsannonsa.jpg

 

ser veldig bra ut ass!

2dørs, riktige felger.. Hvor mye er den senka osv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okey..de går etter en motorkode for å se hva du har. om du hart 129, eller 139..men husker ikke disse motorkodene nå :p

 

men veldig fin bil du har fått deg, like fin og bra i lakken som det ser ut som eller?

ser nesten ut som om du har g60 breddere på bilen =S

(rett meg hvis jeg tar feil folkens) ;)

 

har du en link til salgs annonsen?

også må du bli medlem her vettu: http://www.vwaudi-club.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fyren jeg kjøpte den av viste ikke hvor mye den var senka..

har egentlig fortalt det jeg vet om den, som sagt har jeg ikke allverdens peiling.. men håper å plukke opp en ting eller to i løpet av tiden jeg har bilen...

Må forresten ut med ca. 2000,- pluss arbeid for å få fikset problemet...=/

-91 Golf GTi 1.8 16v Edition One

-84 Golf CL 1.6 8v [solgt]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fet bil det der ! Edition one og ja, samme som eg har det. Er min første bil og faktisk.. :)

Er G60 breddere som er på bilen ser det ut som ja, orginalt på edition one det... :)

 

Turtlewax sin bumper shine fungerer forøvrig utmerket på matt plast !Tar vekk størknet poleringsmiddel og plasten ser ut som ny igjen ! :) Men ikke få det på lakken, er fett som faen og et helvette å få vekk ! ;)

 

Motorkodene på 16v er :

PL: 129 hk

KR:139 hk

Er samme motoren bortsett fra noen små ting. :)

 

Men syntes at prisen på den var ganske stiv ja, selv om det ser ut som at mye slitedeler på den er byttet. Er den orginal ellers i understell, motor og drivverk ellers da ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår