Dammed Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 Vurderer å kjøpe meg et typhon kit fra K&N filters. Slikt: Men da lurer jeg på siden det er åpent, hvordan vil det fungere om vinteren med tanke på fukt og vann/snø? Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 Det går nå fint om vinteren her oppe! Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 Det gikk fint på min også på østlandet. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet September 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 går det fint i longyearbyen, så gar det for pokker bra på nordpolen og! :P Men ja, bestiller meg sånt et kit så snart lønninga kommer. :) For dem som lurer hvordan en celica høres ut med sånt filter (dårlig lydkvalitet): Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dennis87 Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 Hei har samme filter kit og det funker helt fint på vinteren, men filteret blir ganske skitten så må nesten rense det etter vintern. jeg vil anbefale deg å ikke bruke det k&n filteret som følger med men heller sette på et oljefri Apexi filter da du får mer lyd,mer luft og filtreret fucker ikke opp MAF sensorer slik som den olja på k&n filtert gjør, måtte rense MAF sensoren 1 gang i måneden når jeg brukte olja k&n filter. Gled deg til lyden av det filteret, hører bilen i hele den ca 3 km lange tunnelen her jeg bor når jeg drar på med bilen min og jeg har ikke noe effektanlegg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dennis87 Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 går det fint i longyearbyen, så gar det for pokker bra på nordpolen og! :P Men ja, bestiller meg sånt et kit så snart lønninga kommer. :) For dem som lurer hvordan en celica høres ut med sånt filter (dårlig lydkvalitet): Blir mye mer lyd en det som er på den videon;) høres mye bedre ut i virkeligheten. 3.gir og 7000rpm høres helt vilt ut inni en tunell:D blir mer lyd i 2 og 3 gir enn når man gir på i 1 gir. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet September 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 ok, gleder meg ^^ Takk for tipset, Apexi er et bra merke mtp filtrering av luften? Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 Apexi er vel "top of the line" etter det jeg har hørt. Men jeg har også hørt noe om at det kan være skadelig og ha open-air filter på vinter, men det høres så usannsynelig ut. Kan noen gi et ordentlig svar? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dennis87 Skrevet September 5, 2007 Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 ok, gleder meg ^^ Takk for tipset, Apexi er et bra merke mtp filtrering av luften? Apexi er blant de beste på både filtrering og slippe mest mulig luft igjennom. test av luftfilter: http://www.mkiv.com/techarticles/filters_test/2/ mener den k&n filter kitet kostet ca 3800 i Norge når jeg skulle kjøpe, Helt sykt! bestile fra Ebay fra Usa og det kom på ca 1300 ink frakt og moms. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg