alx81 Skrevet September 19, 2007 Rapporter Share Skrevet September 19, 2007 Hvordan går det med prosjektet deres hermanzen? Kommet noen vei? Siter Saab 95 2.0t Renault 5 GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermanzen Skrevet September 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2007 nja, han kompisen har ribbet alt av ledningsnett i Volvoen. Vi må bare vrake den bilen før vi slår oss løs på Renaulten pga plass. Vi har ingen hastverk, målet er å få start på motoren iår når den står i bilen, så kjøre til våren neste år :) Knipser bilder hele veien, kan evt legge ut her. Siter Mazda 323 GT-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alx81 Skrevet September 29, 2007 Rapporter Share Skrevet September 29, 2007 Nå har jeg vært i Stockholm og hentet en GTE delebil. Ble en lang tur på en dag. Tok 13 timer... Men nå har jeg alt jeg trenger for å få min på veien. Bilen er helt opprustet ser det ut til. Håpet på at den skulle hatt rødt teppe men det hadde den ikke... Siter Saab 95 2.0t Renault 5 GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermanzen Skrevet September 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 Noe ekstra gosaker på bilen? Du får knipse bilder, og legge ut :D Siter Mazda 323 GT-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alx81 Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 Nei det er ikke mye ekstra på den. Men alle deler jeg trenger er hele. Rust overalt. Trodde ikke at noe kunne ruste så ille.. Trenger dere noe så bare si fra Siter Saab 95 2.0t Renault 5 GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermanzen Skrevet Oktober 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Så ikke gale ut den, utenom rusten. Kanskje dashbordet kunne vært interessant. Vi må ut med hele i våres bil, og det er jo gammel og sprøtt, så mulig det sprekker litt her og der.. Siter Mazda 323 GT-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermanzen Skrevet Oktober 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 Da var vi igang igjen,med renaulten, satser på å få motor og ledningsnett ut i helgen... Fikk start på bilen, men den gikk skikkelig dårlig. Men fikk likevel kjørt fra seg før vi begynte å plukke :) Flere bilder ligger i linken langt oppe :) Siter Mazda 323 GT-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alx81 Skrevet Oktober 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 Bare si ifra om dashbordet. Fikk dere tatt livet av gte-motoren? så ut som dere prøvde på det ene bildet..he-he Siter Saab 95 2.0t Renault 5 GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermanzen Skrevet Oktober 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 Gikk overraskende fint å ta ut dashbordet idag, så trenger ikke det :) Men vist du skal bli kvitt det røde teppet i bilen din, så gi en lyd :) Var "noe" gale med gte motoren, gikk usannsynlig dårlig, men selv om det sikkert var 50hk i den var det helt sjeft å kjøre :) Siter Mazda 323 GT-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alx81 Skrevet Oktober 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 Teppe tror jeg at jeg beholder selv:) Var å så på linken i stad. Det ser ut til å bli dritbra, skal dere ha den uten interiør? Hvordan går det med instrumentene når dere bytter all ledningen? Siter Saab 95 2.0t Renault 5 GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermanzen Skrevet Oktober 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2007 Siden vi ikke skal bruke bilen til noe fornuftig, så ble bilen ribbet innvendig. Muuulig vi spanderer på oss bur, men det vil tiden vise. Lavbudsjettsprosjekt er tingen :) Omkoblingen blir jo en "artig" jobb. Litt lodding og skjøting må til. Må handle GT-Turbo instrumenthus fra England for å få speedometeret til å virke (-ikke speedowire på volvoen) Noe framgang på din? Skal du bruke frontfangeren? :P Siter Mazda 323 GT-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alx81 Skrevet Oktober 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2007 Frontfangeren og girkassa var grunnen til at jeg kjøpte bilen... Har et grått teppe til salgs da:) Tviler på at jeg er ferdig før til våren. Har så dårlig med plass i garasjen. Bur hadde jo blitt rått:thumb Siter Saab 95 2.0t Renault 5 GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hakonsenjr Skrevet August 7, 2009 Rapporter Share Skrevet August 7, 2009 hei lurte på hvor mye du skulle ha for gulv teppe osv holder på å pusse opp en 88 modell gte og hvor i verden bor dere da`? Siter renault 5 gte 88 modell renault dauphine 1961 modell volvo 240GL 1986 modell mini morris 1969 modell så og si solgdt bmw 2002 1973 modell solgdt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders92 Skrevet Mai 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2011 Har kjøpt en 89' r5 nå, og lurer litt på hvordan mulighetene for å få tak i bodykit fra gt turbo er.. Er det vanskelig å skaffe? Pris? Hvor? Og.. Så noen snakke om volvo 440/460 turbo motor? Det høres spennende ut! :) Siter :-) BMW E36 325ic X - Renault 5, 1.1 Rattatoii! X - Opel Omega B, 2.0 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnny Skrevet Juni 17, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2011 England er stedet å finne bodykit! Engelske R5 klubb sider eller ebay ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg