Hermanzen Skrevet September 3, 2007 Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 Hei å hå. Blitt ett par med Renault 5 her nå, skal ikke slenge ut bilde av de her i denne tråden? Gamlebilen, 88" R5GTE'n som jeg solgte for litt over ett års siden Fikk riktig front på til slutt Så slenger jeg ut to bilder av en kompis sin modifiserte 87" GT Turbo Så av 89" GTE prosjektbilen til en kamerat og meg Delebil vi kjøpte, men som vi tok mininalt med deler fra før den gikk på bosset Siter Mazda 323 GT-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermanzen Skrevet September 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2007 Da var vi igang http://www.facebook.com/album.php?aid=50773&l=46226&id=735035367 Siter Mazda 323 GT-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alx81 Skrevet September 10, 2007 Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 Det elektriske så ut til å bli en utfordring... Jeg ser hvordan det går med dere før jeg begynner seriøst på min egen. Det går ikke ann å bare flytte over turboen og bruke injectionen fra renaulten? Siter Saab 95 2.0t Renault 5 GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermanzen Skrevet September 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 Usikker på det, men bedre å bare få alt "nytt" når du først er igang. 460'n er jo chipvenlig og, blir 150hk med en gang :) Den renå delebilen som står på henger lengre oppe, var det montert 440turbomotor i med det orginale ledningsnettet. Den fikk de aldri start på, men er usikker på hva som var feil. Siter Mazda 323 GT-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alx81 Skrevet September 10, 2007 Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 Det er nok det lureste ja.. Sikkert ikke så vanskelig når man kommer i gang. Får ordnet meg den kassa fra sverige, 400 i frakt. Blir ikke så ille da Siter Saab 95 2.0t Renault 5 GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet September 11, 2007 Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 Hermanzen: Vet du noe om den Turbo femmern som Kollevold skal selge? Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alx81 Skrevet September 11, 2007 Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 Heisann Her er noen bilder av budsjett-prosjektet mitt [/img] [/img] Siter Saab 95 2.0t Renault 5 GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermanzen Skrevet September 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 Hermanzen: Vet du noe om den Turbo femmern som Kollevold skal selge? Nei, ikke mer enn at den er rimelig ribbet. Tror det skal være ganske vanskeligt å få tak i deler til de bilene og. Koster rundt 200-250.000kr å få en importert til landet (-eller vist en av de få i landet kommer for salg) Så jo riktig så fin ut den gte'n der! Med rødt teppe og, savner det i prosjektbilen. Hadde rødt i gamle bilen og det er jo bare rått:yodude: Siter Mazda 323 GT-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alx81 Skrevet September 11, 2007 Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 Takk for det. Tror ikke den er i så dårlig stand. Ganske pen i interiøret. Ordentlig vask innvendig og litt polish utvendig gjør nok underverker på den... Trodde alle hadde rødt teppe? Det hadde den forrige min også Siter Saab 95 2.0t Renault 5 GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Triple5soul Skrevet September 13, 2007 Rapporter Share Skrevet September 13, 2007 Jeg orker ikke å legge ut bilder av femmern for da får jeg bare dårlig samvittighet for hvordan den ser ut men nå har jeg hvertfall bestilt deler fra GSF. Valeo clutch, drivaksler og endel annet snacks så nå begynner det å nærme seg litt i hvertfall:) Hvis jeg får tid til å sette det på da... hehe Bildene ser forresten bra ut gutta. Fikser du bilen min hvis jeg får tatt den med over fjellet eller joachim? :P Siter Sometimes I drive away with the emergency brake on, That's doesn't say alot about the emergency brake, It's an "emergency-make-the-car-smell-funny-lever" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alx81 Skrevet September 14, 2007 Rapporter Share Skrevet September 14, 2007 Er det din den svarte som er i en gammel tråd her? Får vel ikke sett verre ut enn min gjør for øyeblikket... Siter Saab 95 2.0t Renault 5 GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Triple5soul Skrevet September 14, 2007 Rapporter Share Skrevet September 14, 2007 Ja det er den svarte ja. Nei den ser ikke alt for ille ut men har ikke hatt tid til å gjort noe med den så det er fortsatt MYE småplukk med den.. Men nå håper jeg at jeg får fiksa drivaksler, clutch og styring til å begynne med så er vi hvertfall i gang:D Siter Sometimes I drive away with the emergency brake on, That's doesn't say alot about the emergency brake, It's an "emergency-make-the-car-smell-funny-lever" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermanzen Skrevet September 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2007 Trenger du ny clutch? Synes å huske forrige eier snakket høyt og varmt om at han hadde byttet den :) Siter Mazda 323 GT-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alx81 Skrevet September 15, 2007 Rapporter Share Skrevet September 15, 2007 Har en lang liste jeg også... Hjullager, girkasse, bremser osv. Min har stått i ca ett år, sto lenge ute føt jeg kjøpte den og fikk den inn i garasje. Har ikke tørt å se etter rust under "stylingen" enda. Er der en GTT eller volvo-turbo du har? Siter Saab 95 2.0t Renault 5 GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Triple5soul Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 Ja den ble jo bytta rett før jeg kjøpte den den... men jeg visste at han ikke hadde tatt ut motoren når han gjorde det, bare droppa girkassa så han har vel ikke fått den sentrert så jeg regnet med at det skulle skje egentlig. Er original GTT i min, med veldig mye dårlig jobb på. hehe Men forholdsvis rustfri ser det ut som. Gulvet ser strøkent ut selv om den ligger under vann hele tiden på passasjersiden. Er litt rust i dørkarmen og under ruta.. Det under ruta er vel det verste men.. Har ikke orket tanken på å ta av "bredderne" og skjørtet for å se men... hehe Siter Sometimes I drive away with the emergency brake on, That's doesn't say alot about the emergency brake, It's an "emergency-make-the-car-smell-funny-lever" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg