rogue Skrevet Oktober 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2008 da skal bilen endelig lakkeres!! :) får den igjen om 2 uker ;D Siter Mitt Golf Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burnoutking Skrevet November 2, 2008 Rapporter Share Skrevet November 2, 2008 Nå? :p Siter ..../.------------\...... OEM VW <3 .../.___________.\...... ../( )========( )\..... .|\______ ______/|.... .|_\_____ _____/_|.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet November 2, 2008 Rapporter Share Skrevet November 2, 2008 Vet det er en stund siden men.. US-fangeren stikker litt lenger frem, mangler den linjen som går midt på øverst å fangeren (den som ofte skiller teksturdelen og den lakkerte delen på europeiske golfer), har markeringslys på sidene og annerledes skiltgrop. Fangerne der borte har også linjene, men de har ikke skiltgrop.. Blir bra med oppdateringer. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burnoutking Skrevet November 2, 2008 Rapporter Share Skrevet November 2, 2008 Da lærte jeg noe i dag òg. :) Har bare sett mange "der borte" med fangere uten linjer og skiltet "utenpå" fangeren i stedet for skiltgrop, slik vi har her. Siter ..../.------------\...... OEM VW <3 .../.___________.\...... ../( )========( )\..... .|\______ ______/|.... .|_\_____ _____/_|.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gingers Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Har du fått igjen bilen? Bra jobb med de buene, har du bare valsa noe helt jævlig? Siter *Volkswagen Caddy 1.9 TDI 2002* *Volkswagen Vento 2.8 VR6 1992* *Volvo 240 TIC 1988* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NilsenRacing Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 lakk?? Siter BMW Asyl-Edition med turban og interkurder, Alifelger,serberstyring, sotete hinduer,allahram og helt nytt muslimanlegg.. selges til høystbedende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogue Skrevet November 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2008 Har du fått igjen bilen? Bra jobb med de buene, har du bare valsa noe helt jævlig? Nærmer seg nå :) han har hatt den litt for lenge nå.. men vent å se :) takk :) har det jaaa :D forskjermene er banket til formen sin da.. men valset mye hele veien først :) Siter Mitt Golf Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogue Skrevet November 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2008 :) Siter Mitt Golf Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gingers Skrevet Desember 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2008 Nærmer seg nå :) han har hatt den litt for lenge nå.. men vent å se :) takk :) har det jaaa :D forskjermene er banket til formen sin da.. men valset mye hele veien først :) Jeg skal ha på 9x16 med et25 og tror jeg må valse en del skal jeg få senket noe særlig? Så ut som lakken blei bra :) Gleder meg til å se den montert sammen igjen! Siter *Volkswagen Caddy 1.9 TDI 2002* *Volkswagen Vento 2.8 VR6 1992* *Volvo 240 TIC 1988* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogue Skrevet Desember 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Jeg skal ha på 9x16 med et25 og tror jeg må valse en del skal jeg få senket noe særlig? Så ut som lakken blei bra :) Gleder meg til å se den montert sammen igjen! Takk, gleder meg som en unge selv :) Du må nok valse en del forran er jeg redd.. bak kan det gå greit.. når jeg fikk mine felger med et30 måtte jeg banke inn falsen på bakbuene, og forran måtte det valses Siter Mitt Golf Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet Oktober 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2009 Ble denne noen gang ferdig? Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogue Skrevet Januar 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2010 Bilen blir lakkert på nytt hos et annet firma nå, hentes til helga eller til uka :) Bilder kommer :D Siter Mitt Golf Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogue Skrevet Januar 29, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2010 Siter Mitt Golf Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet Januar 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2010 ser ut som du kunne rette ja:) ser skikkelig bra ut detta:) gleder meg til å se den montert:) Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danore06 Skrevet Januar 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2010 Ser ut til og bli bra ditta :) Siter -¤¤ VW Golf III Gti 1993 ¤¤- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg