rogue Skrevet September 3, 2007 Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 Hei :) Får vel starte prosjekt tråd her å :) Planen er å få bilen passe clean, bredda litt og rustfri! Så skal bilen få et fortjent lag med ny lakk :) Ser etter ny motor, mulig det blir 16V.. Sånn så bilen ut før jeg starta Planer å jobbe mer med buene, litt tinn blir bra :) Nesten ferdig cleana :) Ikke bestemt om den bli helt clean.. Nye baklykter Siter Mitt Golf Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burnoutking Skrevet September 3, 2007 Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 Du kjører samme stilen som meg tydeligis. Hvordan gjør du med blinkers fremme? Litt mer fremgangsmåte for hvordan du gjorde med frontfanger og bakluke? Skal holde øye med denne. (: Siter ..../.------------\...... OEM VW <3 .../.___________.\...... ../( )========( )\..... .|\______ ______/|.... .|_\_____ _____/_|.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogue Skrevet September 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 Du kjører samme stilen som meg tydeligis. Hvordan gjør du med blinkers fremme? Litt mer fremgangsmåte for hvordan du gjorde med frontfanger og bakluke?Skal holde øye med denne. (: Mulig jeg lager en DIY av frontfanger og bakluke på G3 forumet :) Max Power har denne da :) http://www.maxpower.no/page/428 Siter Mitt Golf Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burnoutking Skrevet September 3, 2007 Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 Nice Hvordan ser disse ut? Fra Golf IV? Siter ..../.------------\...... OEM VW <3 .../.___________.\...... ../( )========( )\..... .|\______ ______/|.... .|_\_____ _____/_|.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogue Skrevet September 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 NiceHvordan ser disse ut? Fra Golf IV? blinklys framme.. skal kjøpe nye hovedlykter med blinklys :) Mulig denne typen Siter Mitt Golf Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jsolg Skrevet September 3, 2007 Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 clean bakluke er fett på golf 3. min mening hvertfall. Siter Mercedes 190e 2.0 -91 Mercedes 190e 2.3-16v -87 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burnoutking Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 blinklys framme.. skal kjøpe nye hovedlykter med blinklys :) Mulig denne typen Må skaffe meg sånne jeg óg, men enn så lenge kjører jeg bare blinklysene bak nettingen i fangeren. Kjører du listefrie sider også? Siter ..../.------------\...... OEM VW <3 .../.___________.\...... ../( )========( )\..... .|\______ ______/|.... .|_\_____ _____/_|.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 Stilig prosjekt.. Tror jeg burde valse litt og, så jeg kan senke mer. Men jeg har de skjermbuene i plast utenpå, vet du hvordan de er festa? Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogue Skrevet September 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 Må skaffe meg sånne jeg óg, men enn så lenge kjører jeg bare blinklysene bak nettingen i fangeren. Kjører du listefrie sider også? Blink bak netting i fangeren ja.. må nok ha det en stund her å :thanks Clean dører.. 1 ting om gangen! hehe, myye jobb da.. :knock: Siter Mitt Golf Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogue Skrevet September 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 Stilig prosjekt.. Tror jeg burde valse litt og, så jeg kan senke mer. Men jeg har de skjermbuene i plast utenpå, vet du hvordan de er festa? Takk :) Tror de er Poppa orginalt, eller Naglet(blindnagle) som det står i VW dele-programmet mitt. Hør med de som har da vettu Siter Mitt Golf Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogue Skrevet September 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 Søt liten kompressor i hus:) skal brukes til grunning og fyller. Sprøyte og div. fjernstyrt sentrallås + baklukeåpner kom i posten :) Siter Mitt Golf Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burnoutking Skrevet September 5, 2007 Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 Søt liten kompressor i hus:) skal brukes til grunning og fyller. Sprøyte og div. Trådløs sentrallås + baklukeåpner kom i posten :) Hvor handlet du dette? Kan du gi meg tilbakemelding på hvordan popperen fungerer? Tenkte egentlig å bare bruke en fra Biltema, men den var visstnok for svak ... (: Siter ..../.------------\...... OEM VW <3 .../.___________.\...... ../( )========( )\..... .|\______ ______/|.... .|_\_____ _____/_|.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nax Skrevet September 5, 2007 Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 Ser bra ut! Dette kommer til å bli artig å følge med på. Stå på vidre! Siter VW Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogue Skrevet September 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 Hvor handlet du dette? Kan du gi meg tilbakemelding på hvordan popperen fungerer? Tenkte egentlig å bare bruke en fra Biltema, men den var visstnok for svak ... (: Baklukeåpnern er handla på mobilsentrum.no den gjør nok jobben :) Skal prøve å huske det vettu.. Siter Mitt Golf Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogue Skrevet September 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 Ser bra ut! Dette kommer til å bli artig å følge med på. Stå på vidre! takker :) stå på skal jeg vettu :m'm: Siter Mitt Golf Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg