StianG Skrevet September 3, 2007 Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 Skal gjøre dette på 740min, men hvor kobler jeg ledningene som kommer ut fra kontakten? ledningene som går til baklyktene? Siter 86" 740tic + diverese herje og bilcrossbiler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
780V8 Skrevet September 3, 2007 Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 Skal gjøre dette på 740min, men hvor kobler jeg ledningene som kommer ut fra kontakten? ledningene som går til baklyktene? Du kan gjøre det men vil få lys i varsellampe for defekt pære. Bedre å dra kabel frem til sikringsboks og koble seg inn før sensoren for lyspærebrudd. Siter [ ] -88 Volvo 780 Bertone V8 [X] -86 Volvo 245 GLT V8 [X] -76 Porsche 911 Targa [X] -69 Plymouth GTX cab [X] -73 Volvo 164E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianG Skrevet September 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 Hvordan skal jeg klare å koble meg til sikringsboksen? sånn som den ligger klarer jeg ikke koble meg til og når jeg prøver å dra den ut så henger den så klart i ledningene? tips? Siter 86" 740tic + diverese herje og bilcrossbiler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg