Turbo_Dos Skrevet September 2, 2007 Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 Har kjøpt meg 2stk Rockford Fosgate Punch P3D412, subbene er Dobbeltspole 2x4 Ohm så tenkte å kjøpe Rockford Fosgate Power T10001BD og koble i 1ohm.har også kjøpt 50mm2 kabler osv, men det jeg lurte på, jeg har kjøpt 100F rockford kondensator, og denne drar vel litt strøm når jeg ikke bruker bilen? så jeg lurte på om hvilken bateri jeg trenger? det som står i bilen nå, er et stakkars biltema bateri, så må oppgradere bateriet uansett. helst det beste/ billigste alternativet. forslag noen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet September 2, 2007 Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 Har kjøpt meg 2stk Rockford Fosgate Punch P3D412, subbene er Dobbeltspole 2x4 Ohm så tenkte å kjøpe Rockford Fosgate Power T10001BD og koble i 1ohm.har også kjøpt 50mm2 kabler osv, men det jeg lurte på, jeg har kjøpt 100F rockford kondensator, og denne drar vel litt strøm når jeg ikke bruker bilen? så jeg lurte på om hvilken bateri jeg trenger? det som står i bilen nå, er et stakkars biltema bateri, så må oppgradere bateriet uansett. helst det beste/ billigste alternativet. forslag noen? En kondensator "bruker" ikke strøm! Optima er vel det rimeligste alternativet for deg. Kinetik ligger nok litt i overkant kanskje. Ellers er det mange andre produsenter å titte på... Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet September 2, 2007 Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 jeg ville solgt kondensatoren og heller satsa på et kinetik batteri.. bedre batteri finner du ikke.. prisen er heller ikke så gal :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_Dos Skrevet September 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 selger nok ikke den nei. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
infested Skrevet September 2, 2007 Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 jeg hadde gjort som klovnester sier.. ingenting er bedre enn ett skikkelig batteri.. å da har kondensatoren veldig veldig lite å si...for mange går den tilåme i negativsonen.. altså att det blir spenningstap over kondensatoren.. kjøp deg ett skikkelig kinetik batteri å fjern/selg kondensatoren.. Siter Mvh Thomas Holmedal Team Lydtrykk.no thomas.eargasm@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_Dos Skrevet September 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 Nå er vel topicen ikke om jeg skal beholde eller selge kondensatoren! trenger jeg, eller trenger jeg ikke et ekstra bateri? kom gjerne med linker til der de selger til ok priser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_Dos Skrevet September 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 En kondensator "bruker" ikke strøm! Optima er vel det rimeligste alternativet for deg. Kinetik ligger nok litt i overkant kanskje. Ellers er det mange andre produsenter å titte på... Mvh Pål hva må jeg gi for et Kinetik bateri da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet September 2, 2007 Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 greia er at du kan få penger for kondensatoren til å kjøpe et ENDA råere batteri enn du har råd til nå ;) sjekk http://www.morel.no for kinetik batterier :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_Dos Skrevet September 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 Var da ikke så ille priser som jeg trodde! hva med Kinetik HC2400 - 2750 Ampere Power Cell - The Monster ? og hva er best av kinetik vs stinger foreks? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet September 2, 2007 Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 folk her sverger til kinetic! ville nok satsa på det jeg og:) hvis jeg hadde penger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet September 2, 2007 Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 folk her sverger til kinetic! ville nok satsa på det jeg og:) hvis jeg hadde penger Tja... Jeg holder meg til Odyssey. Kinetik har faktisk blitt slått av Odyssey og Northstar i test. Stinger = Odyssey, bare dyrere. Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
infested Skrevet September 2, 2007 Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 vell det største til odyssey er jo utenfor grensen på fysisk størrelse på batteriet i dbdrag da... ville nok ha valgt kinetik.. det er det mest brukte batteriet i dbdrag Siter Mvh Thomas Holmedal Team Lydtrykk.no thomas.eargasm@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet September 2, 2007 Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 vell det største til odyssey er jo utenfor grensen på fysisk størrelse på batteriet i dbdrag da... ville nok ha valgt kinetik.. det er det mest brukte batteriet i dbdrag Eh? So what? Er Odyssey da dårligere enn andre fordi de lager større batterier? Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet September 2, 2007 Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 Anbefaler Northstar batteri Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg