VolvoR-Sport Skrevet September 2, 2007 Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 hva er best å montere av et enkelt 25mm IPD stag, eller dobble 22mm fra pedersen? vil det bli for stivt med dobble 22mm? akkurat nå har jeg originalt:P og bilen sklir på fronten hvis man kjører fort i krappe svinger.. Siter -Volvo 245 16v Turbo Prosjekt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet September 2, 2007 Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 Det er fremme du tenker å montere 25mm ja? Noe spesielt tjukt bak er ugunstig å kjøre med, løfter bakhjul i sving osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoR-Sport Skrevet September 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 er fram jeg tenker på ja.. skal ha originalt bak tenker jeg Siter -Volvo 245 16v Turbo Prosjekt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet September 2, 2007 Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 Tror jeg hadde gått for et enkelt 25mm IPD. Det dere dobble greiene har jeg ikke noe tru på.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teebob Skrevet September 2, 2007 Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 Er gøy med kraftig stag bak da.. Blir overstyrt som faen :) Siter [-]95`Volvo 940 LT, Bruksvogn.. [-]88`Volvo 240GLE, Sladdeprosjekt [x]90`Volvo 245GL, Vinterbil.. Solgt [x]75`Volvo 242L, Solgt [X]86`Volvo 740GL Hugget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboperformance Skrevet September 2, 2007 Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 Er gøy med kraftig stag bak da.. Blir overstyrt som faen :) ....veldig gøy...:wonder: Siter Prosjekt Fenris: 242 TIC, 300 hk, 1. premie Ål-treffet 2006: http://http://www.bilforumet.no/prosjektforum/70808-turboperformance-volvo-242-project-fenris.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet September 2, 2007 Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 Kanskje på en bil med framhjulstrekk ja.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knuta Skrevet September 3, 2007 Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 Kjør uten staget bak, så holder man hjula neppå :) Siter 89 - bmw 320i cab 81 - volvo 242TIC 72 - volvo 142DL 91 - golf II TD 97 - volvo 945TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoR-Sport Skrevet September 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 vil tro bilen blir ekkel og kjøre uten staget bak:P Siter -Volvo 245 16v Turbo Prosjekt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 uten stag bak så får du masse feste men myk bil. for stivt bak betyr overstyring ( kan ressultere i hjulløft om bilen er FOR stiv ) 25 forran og 22 bak har vist seg og være et godt oppsett som fører til sladdevennlig vogn men med masse feste. hør med rallycross gutta, de har testet det meste. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg