audi90q Skrevet November 26, 2003 Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 Originally posted by kas jeg kommer ikke til å skamme meg hvertfall.jeg har lagt ned så mye tid i visse omtalte biler at jeg føler jeg har rett til å uttale meg. mvh det er greit nok, men så er det det flertallet som knaptnok har lappen selv som sitter inne på forumet her å skryter på seg både det ene og det andre hvor det sikkert er bilen til nabon de skryter på seg.... det er jævelig teit og lavt å gjøre det blir ikke fæst uten skinnvæst, og du e, itj fin uten mokkasin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet November 26, 2003 Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 audi 90 q: har du noen konkrete eksempler på dette?:) om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi90q Skrevet November 26, 2003 Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 Originally posted by Kjetilr audi 90 q: har du noen konkrete eksempler på dette?:) Eneste jeg prøver å si er at det er litt vel harry å disse folk fordi de har et kjøretøy som går fært=) er lov å ta seg sammen det blir ikke fæst uten skinnvæst, og du e, itj fin uten mokkasin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 26, 2003 Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 Nok en tråd som er ødelagt av folk som ikke klarer å holde seg til topic.....krangle kan dere gjøre på PM eller på IRC. Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg