Olje Skrevet September 1, 2007 Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 kommer en eller annen stygg lyd når jeg begynner å kjøre. akkurat som ei reim eller noe som hyler villt. han det være noe med LMM? ingen varstllamper lyser.. 2002 highline stv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet September 1, 2007 Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 Er LMM'n din reimdrevet mener du? Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olje Skrevet September 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 enten eller.. enten ei eller anna reim eller lmm..? mye olje på filtret. har ingen aning. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet September 1, 2007 Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 tuller du eller? LMM din er ikke reimdrevet..det blir ikke noen hyle lyd av olje i luftfilteret.. prøver å ta deg seriøst her(om det ikke er et innlegg fra lørdagsfylla?) ;) Om du så har dette problemet, så er det i allefall ikke LMM eller luftfilter.. sjekk heller om det er olje på motoren så du kan si for sikkert at den ikke har kjørt seg tørr å låst seg/skjært seg.. annen ting, hvilken motor er det snakk om egentlig? Hyler det når du vrir på rattet eller hva? (servopumpe) du må gi mer spesifik informasjon om problemet ditt..da blir det lettere å svare på..om dette ikke er et lørdagsfyllspørsmål.. (om det ikke er det, så er det ikke vondt ment at jeg spurte) :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sv3||ing1 Skrevet September 3, 2007 Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 Sannsynligvis dynamoreima di som hyler. Er vel automatisk stramming på den så den slutter fort. Har samme lyd på min. 93dude: Trenger ikke å være så forbanna selvgod bare fordi du vet/tror du vet litt mer om bil enn andre. Mange spør her inne viss det er ting de lurer på som de ikke vet. Litt surt å bli dissa av sånne som deg da! La folk få stille så "dumme" spørsmål de vil å heller dropp å svare. Det er min mening i hvertfall... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet September 3, 2007 Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 sry, var ikke ille ment da:) unnskyld mr. Olje :hellothere: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg