Mariooos Skrevet September 1, 2007 Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 Har en spiller som er montert i en corsa b'er.. men når jeg skrur på så kommer det opp "SAFE" i displayet.. ettersom jeg husker må jeg bruke en kode for å 'låse den opp'. hehe, den tror jeg har mista da jeg tok den ut for flere år siden og vet ikke hvordan den ser ut (koden).damndamn noen som vet hva jeg må gjøre? står heller ingenting på 'car pass' kortet som lå blandt vognkortet og service heftet o.l. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet September 1, 2007 Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 ring opel. de ordner nok med kode til deg. Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariooos Skrevet September 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 har tanken på det, viste ikke om andre hadde noen triks ellerno.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg