davidtesaker Skrevet September 1, 2007 Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 Hei Jeg er en nybegynner på Audi-fronten. Har nettopp kjøpt meg min aller første, og er forløpig helt satt ut av hvor deilig den er å kjøre. Overgangen fra en Hyundai Atos som hadde begynt på repetisjonene på refrenget flere ganger er enorm. Nå er det sånn at i bilen jeg kjøpte følger det original kassettspiller, men det holder visst ikke i dag :) så jeg må oppdatere den litt. Er det noen som vet målene på spilleren? Er det noen standarder jeg burde vite om? Er alle stereoer like i str? Noen tips til hva man burde kjøpe? Bør ikke koste mer enn 2000,- Og er det noen tråd som hjelper en til å installere skiten? eller gjør butikken det for deg? Jeg er helt blank! mvh Stolt Audi-eier David Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dieselpurke Skrevet September 2, 2007 Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 Er vel standard din hull på denne så det er vel ikke mye som ikke passer. Dette vet dessuten de i butikken der du kjøper ny stereo. Det er standard plugger bak der, mulig du må ha en overgang fra en plugg for og få lyd i alle høytalerne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg