gothiatek Skrevet August 31, 2007 Rapporter Share Skrevet August 31, 2007 Noen som har skiftet hjul-lager på coupe quattro 89mod? Tips og råd tar jeg gjerne imot..:pray :pray :pray Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet September 1, 2007 Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 du må presse det inn/ut. Av med drivaksling så du kommer til, av med br.skive/br.kalipter så du kommer inn til spindelen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
urquattro-island Skrevet September 1, 2007 Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 må presses ut, avmontere kalipper og taes ut av bilen, presses ut med maskin, vær nøye når det nye settes inn slik at det ikke går skakt inn:coplight Siter 4Rings to rule them all!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOP GUN Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 -Og ofte sitter de godt fast oxo.... :doh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.S.P Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 når jeg skiftet foran på min måtte jeg presse med nesten 30 tonn kraft for å få det ut.. (audi 90 2.3E quattro typ89) Siter / Audi 90 2.3E Quattro \ Quattro + Diff. Sperre bak + Finnmarks Vinterføre.. Trenger jeg å si noe mer? :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Erik Johannesse Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 når jeg skiftet foran på min måtte jeg presse med nesten 30 tonn kraft for å få det ut.. (audi 90 2.3E quattro typ89) Da skal du være glad for at du fremdeles er her..... Om fjærbeinet hadde sklidd så ville ikke jeg vært inærheten fordi nesten 30T er uforsvalig mye.... Siter 95` VW vento 95` Audi S2 avant 97` MB C200 Tidligere biler:92`Toyota Corolla, 98` Audi A6 1.8TQ limo, 94` Audi 80 1.9TDI avant, 89` VW Polo 1.3FOX CC - 98` Audi A6 1.8TQ limo - 89` Audi 90 quattro 2.3 10v - 87` VW Passat GT5 Syncro stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOP GUN Skrevet September 7, 2007 Rapporter Share Skrevet September 7, 2007 Hehe..Ja 30T var voldsomt da!! Pleier å slippe ved ca. 8T, så da satt det veldig godt. Er ingen kosejobb å bytte, for man må ofte først presse ut navet i senteret av lageret, og da hagler kulene inni lageret rundt i rommet idet det deler seg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.S.P Skrevet September 10, 2007 Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 Da skal du være glad for at du fremdeles er her..... Om fjærbeinet hadde sklidd så ville ikke jeg vært inærheten fordi nesten 30T er uforsvalig mye.... Vel jeg tok av navet og presset det ut på Audi verksted så de har nok verktøy for å holde det på plass så er nok ikke noe tull :P Siter / Audi 90 2.3E Quattro \ Quattro + Diff. Sperre bak + Finnmarks Vinterføre.. Trenger jeg å si noe mer? :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg