Chosen Skrevet Oktober 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2003 Hvis dere ser det jeg har markert... Noe jeg lurer på her ... Er m3(det er m3 speil?!) speil pes og montere ? Guider til dette ? De luftehullene i siden... Vanskelig og få til ? Guide ? Bensinlokk? Guide ? Siste er håndtaket da :) Finnes guider til dette ? Så det jeg egentlig trenger en guider ;) Siter Mvh Chosen har ikke bil enda :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet Oktober 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2003 m3 speil med adapter til golf 2 får du kjøpt overalt.festes med 3 skruer.audi dørhåndtakene får du kjøpt med ferdigvalset adapter plate klart til å sveises på org dør.(tsi) samme gjelder tanklokket og t4/e-klasse luftinntaket. mvh Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Oktober 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2003 M3 speil får du kjøpt hos NBS (norsk bildelsenter på Liertoppen) men det er en fordel å ha 88mod. --> dører, hvis ikke kan du jo lime dem fast på glasset. Tanklokk, håndtak og luftinntak i framskjermen må sveises inn, http://www.tuning.no selger både tanklokk og audi håndtak. Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg