Morgis Skrevet August 30, 2007 Rapporter Share Skrevet August 30, 2007 Er det fysisk mulig å få plass til et Optima Yellow Top 55Ah batteri i den originale batterihyllen uten i måtte modifisere noe? Altså siden optima batteriet er noe høyere... Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet August 30, 2007 Rapporter Share Skrevet August 30, 2007 Nå vet jeg ikke hvilken batterikasse det er i din, men i 86-> ble det mindre batterikasse i plast? De tidligere har i stål med lengre batteri, enda større på diesel, høyden blir det vel værre med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242_r Skrevet August 30, 2007 Rapporter Share Skrevet August 30, 2007 Jeg har hatt Optima Red Top montert på orginal batterihylle, det var ikke noe problem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet August 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2007 det er batterihyllen i stål jeg har Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242_r Skrevet August 31, 2007 Rapporter Share Skrevet August 31, 2007 Det var stål batterihylle jeg hadde også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg