VW Larsen Skrevet August 29, 2007 Rapporter Share Skrevet August 29, 2007 Som min topic sier trenger jeg en vakumslange til bilen min....byttet nettopp resirk ventilen og da sprakk min gamle vag vakumslange.....litt pga at den var gammel og sprø og litt fordi at den var litt liten :P Noen andre her som har brukt noe likt? trenger hjelp til dette så raskt som mulig... hva bruker jeg ? hva er bra osv :D på forhånd takk :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet August 30, 2007 Rapporter Share Skrevet August 30, 2007 Det er bare å dra seg til nærmeste verksted, mekonomen, bilextra eller lignende. Der har de det på rull, sånn at du kan kappe den lengden du trenger. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW Larsen Skrevet September 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 da var det i boks ....ble hjemmelapp med bensin slange til verkstedet og så fikk jeg kjøpt og montert en silikon vakumslange :P gikk bra det :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg