zevyy Skrevet August 29, 2007 Rapporter Share Skrevet August 29, 2007 Hei, Jeg har en 1,6 2000 mod bora. I det siste har jeg fått noen problemer, speeden henger seg plutselig opp. Bilen kan daue, det føles som om den bremser litt når jeg kjører på sletter iblandt og i det hele tatt... Etter at den har daua har jeg litt problemer med å starte den igjen selv om jeg venter 30 sek feks.. Da må jeg pumpe på speedpedalen for å ettehvert få liv i den igjen. Er det noen som har hatt noen lignende problemer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snitchie Skrevet September 3, 2007 Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 Høres rart ut. Jeg har problemer med min turbo. TDi.. har vært inne på service 3 ganger hos smith's auto her (de jeg handlet den av) og først nå skal den inn til Gumpens den 20ende. turbo kobler seg ut på min. Ved hard akselerasjon i oppover bakker. Er vel ikke Bensin tilførsel som skaper problemer i din bil? Bensinpumpe som streiker? uansett håper du finner ut av det. Siter Deviant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zevyy Skrevet September 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 Jeg vil tro det kanskje er noe med bensinen ja.. Får bare se om de finner ut av noe til onsdag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snitchie Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 Lykke til .. Siter Deviant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoraMan Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 Mest sannsynlig er det en vanntempraturføler som har gått fyken til deg. Hadde samme problemere med min for ett par år siden. Ringte Møller i Trondheim og forklarte symptomene og da tok de det med en gang. Tydligvis ett kjent problem på Bora 1.6 Koster ca. 200-250,- lett å bytte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zevyy Skrevet September 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2007 Det stemte det, men de fant ikke ut av det før 4 ganga jeg var inne med den. Men nå har jeg iallefall fått byttet ut noen deler med nye så noe positivt kom det jo ut av det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg