turbotassen Skrevet August 28, 2007 Rapporter Share Skrevet August 28, 2007 Tenkte jeg skulle lage en liten tråd om bilen min her inne, siden mange andre gjør det, og jeg ser at det kommer flere og flere 245'er her inne, noe som er BRA ;) Har dessverre ingen bilder av bilen når den er ren, men dere får nøye dere med bilene jeg tok når jeg kom tilbake fra sverigeturen med noen kompiser. Her er et bilde ifra "depoet" mitt på banen jeg kjører på. Strøken B230A Også et stemningsbilde av ræva på grønnelynet og vogna.. Har alt for mange volvoer nå, så ikkje kom med linker vis meg flere :P Fakta om bilen: Ble innkjøpt for det jeg fikk igjen i skattepenger. Var i Askvoll å hentet den da skatteoppgjøret kom. Noen som vet noe mer om denne bilen? B230A med 116 ponnier, med k&n insatsfilter og 3" JT eksos. Eiker E1 felger med Pirelli 215/45-17 Stor stereo - Pioneer & Kicker Planer: Skal bytte baklysene på den Montere ekstralykter framme, noe ala Hella 3000 Motorbytte når jeg har tid og råd, blir sikkert 230FT eller V8 Skal ha nye felger med tiden, er litt lei av Eiker nå Noen tips, eller kommentarer? Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StrepsilS06 Skrevet August 28, 2007 Rapporter Share Skrevet August 28, 2007 Gratulerer med ny bil! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zemeckis Skrevet August 28, 2007 Rapporter Share Skrevet August 28, 2007 Ser bra ut denne. Syns det er kult at flere velger 245. Hvordan var passformen på JT anlegget ditt? Siter - Volvo 240 83`(Solgt) - Volvo 245TIC 89` -Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luigi Skrevet August 28, 2007 Rapporter Share Skrevet August 28, 2007 hvor bor du? kan bli intrisert i felgan dine vess du sell di! Siter MVH Raymond Myrland 940 front ønskes. 960 intriør ønskes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet August 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2007 Ser bra ut denne. Syns det er kult at flere velger 245. Hvordan var passformen på JT anlegget ditt? Satt som hånd i hanske det. Var litt smålekkasjer på det til tross for at det var nytt! Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet August 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2007 hvor bor du? kan bli intrisert i felgan dine vess du sell di! Bor i Bergen. Felgene kan sendes med lastebil nordover til og med kr. sund. Felgene er 4 mnd gammel bare, med nesten nye dekk.. Brukt litt på banekjøring, men på våt/oljet bane da. Alle felgene er strøken ;) Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet August 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2007 Da er felgene til salgs! Bud mottas, første mann med 5000 i handa får dem! Idag har jeg vært på biltema å kjøpt sånn plastikfornyer til listene på bilen, og til støtfangerene :) Også har den fått seg en real vask, og skal snart få seg en polering også. Også har jeg fått meg ny kojaklampe fra Simarud i dag :) Men den lever ikke opp til mine forventninger, så jeg selger den til en tusenlapp til førstemann ;) Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zemeckis Skrevet August 29, 2007 Rapporter Share Skrevet August 29, 2007 Forresten, hva har skjedd med frontlykta på førersiden? Er ikke helt rett den. Du må komme med nye bilder når du er ferdig da? Siter - Volvo 240 83`(Solgt) - Volvo 245TIC 89` -Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet August 29, 2007 Rapporter Share Skrevet August 29, 2007 Sender du i oppkrav? Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet August 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2007 Sender du i oppkrav? Felgene må hentes, eller sendes med Royal. Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet August 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2007 Forresten, hva har skjedd med frontlykta på førersiden? Er ikke helt rett den. Du må komme med nye bilder når du er ferdig da? Hei. Vet ikke hva som har skjedd med lykten. Begge lyktene framme var byttet når jeg kjøpte bilen, så kanskje det er en skrue eller noe som er litt sjeiv.. Skal skjekke det når jeg får bilen på bukken i morgen.. Kommer med nye bilder når eg er ferdig ja :) Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emilhetty Skrevet August 29, 2007 Rapporter Share Skrevet August 29, 2007 Se her ja, fin bil du har! Er bra at det er flere som legger inn bilder av bilen sine her :) Siter MVH Emil Horpen Hetty, Vestfossen/Buskerud, Tlf: 90071358 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet August 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2007 Takk takk :) Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emilhetty Skrevet August 29, 2007 Rapporter Share Skrevet August 29, 2007 Har du fått senka den? eller er den like jævelig høy som på bildene? Du må få deg baklykter med hvit blink da ;) Siter MVH Emil Horpen Hetty, Vestfossen/Buskerud, Tlf: 90071358 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet August 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2007 Baklyktene er innkjøpt, har bare ikke tatt meg tid til å montere dem.. Bilen er senket ja, men det synes jo nesten ikke, så vurderer å kappe litt for å få lowrider :) Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg