volvoen Skrevet August 27, 2007 Rapporter Share Skrevet August 27, 2007 ER det noen son m har enkle råd hvordan je får plass til 6x9 høytalere i hatte hylla på 740en, er trang den. Men må jo se litt greit ut au! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo_240_GLT Skrevet August 27, 2007 Rapporter Share Skrevet August 27, 2007 ER det noen son m har enkle råd hvordan je får plass til 6x9 høytalere i hatte hylla på 740en, er trang den. Men må jo se litt greit ut au! i orginale bokser som man får kjøpt.. Siter Volvo 242 Dl 81 mod Volvo 240 Gle 86 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet August 28, 2007 Rapporter Share Skrevet August 28, 2007 Enten så bruker du kasser for å bygge opp, eller så må du lage egen hattehylle, og avhengig av tykkelsen og størrelsen på høytalerne, muligens skjære litt i plata under hattehylla for å gå klar av magnetene. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoen Skrevet August 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2007 i orginale bokser som man får kjøpt.. kor får en kjøpt dei kassan te og ha høyttalerene i, og veit noen om det er ulovelig og kutte i hattehylla med tanke på svekking av karrosseri????? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo_240_GLT Skrevet August 28, 2007 Rapporter Share Skrevet August 28, 2007 kor får en kjøpt dei kassan te og ha høyttalerene i, og veit noen om det er ulovelig og kutte i hattehylla med tanke på svekking av karrosseri????? orginale bokser får vel kjøpes på volvo de.. Siter Volvo 242 Dl 81 mod Volvo 240 Gle 86 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet August 29, 2007 Rapporter Share Skrevet August 29, 2007 hmh, lurer på om ikke jeg skal stikke å bestille slike i morgen jeg også.. åssen er kvalitet og passform på de? laget i god hard porøs volvo plast de? *hehe om jeg må kappe lit i hattehylla så tror jeg ikke jeg er så redd om DET blir oppdaga:p nok av annet å bekymre seg for! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240 Skrevet August 31, 2007 Rapporter Share Skrevet August 31, 2007 noen som vet hva dissa koster? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg