bache Skrevet August 27, 2007 Rapporter Share Skrevet August 27, 2007 Har hatt no møkkamenn i bilen min så nå mangler jeg både cd spiller og forsterke angry2 Også får jeg f##"n meg bare 10,000 igjen på forsikringa siden det er ettermontert utstyr:ex_machin Men men,, Trenger ny forsterker så da er spørsmålet hva jeg skal kjøpe. Det er "denne" forsterkeren jeg hadde. Den drev to av "disse" subbene. Noen som anbefaler en annen forsterkere til ca samme pris som gjøre samme/en bedre jobb ??:hellothere: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sqwannabe Skrevet August 27, 2007 Rapporter Share Skrevet August 27, 2007 til den prisen finnes det relativt bra utvalg med flotte forsterkere.. denne er absolutt å anbefale http://installbay.no/product_info.php?cPath=125_126_149&products_id=840 Ellers er merker som Helix, Ground Zero, Focal, mm. merker som anbefales:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet August 28, 2007 Rapporter Share Skrevet August 28, 2007 jeg ville sjekka ut RE elementer og US Amps.. Alt fra Morel.no.. Knall merker, spiller høyt og pent.. OG koster ikke skjorta.. :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bache Skrevet August 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2007 så jeg burde gå for en mono forsterker og brokoble elementene? bassene sitter i samme kasse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sqwannabe Skrevet August 28, 2007 Rapporter Share Skrevet August 28, 2007 så jeg burde gå for en mono forsterker og brokoble elementene? bassene sitter i samme kasse. du paralellkobler elementene ja, om forsterkeren tåler det.. da får du en 1ohms last.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg