KinG^KaoZ Skrevet August 27, 2007 Rapporter Share Skrevet August 27, 2007 Får ikke lastet hele siden lenger, stopper ofte rett før reklamen. Reloader så klarer jeg kanskje å komme videre til neste reklame. Utroooolig irriterende. Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet August 27, 2007 Rapporter Share Skrevet August 27, 2007 Sikker på at det ikke er et lokalt problem? Fungerer helt utmerket hos meg... Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet August 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2007 Hmm mulig, har ikke opplevd det etterpå :) men det virket faktisk som om det bare var med den reklamen, med de blå sirklene, også andre farger, fikk ikke med meg hva det var for. Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg