Gå til innhold

Ny Basser

Ranger emnet


88-Rav

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er ganskje nybegynner her på dette området, men jeg er på jakt etter en ny konge basser. Har sett litt rundt og vil bruke rundt 3 tusen kroner.

 

Jeg er opptatt av trøkk og at det spiller høyt.

Så lurer jeg på om jeg skal ha 1x 12" 2x 12" eller om jeg skal gå for 1x 15"

 

Ble litt forelska i denne:

http://www.elutstyr.no/product_info.php?cPath=149_150_152&products_id=450&bcsi_scan_C67BA8F384D64EB2=CSOgoyx7MY0dkURQiQNUiSQAAABlH5ML&bcsi_scan_filename=product_info.php

 

Hva synes dere? og i tilfelle hvor stor forsterker, o.l trenger jeg for å drive noe slikt? ekstra batteri? kondensator? og ikke minst hvor stor kasse trenger jeg? skal jo få dette på plass :)

Takk for all hjelp.

- Mvh Rune.A.

1995 - MB 250D

1989 - MB 230E

1984 - MB 190E

Folk med hjerne, kjører stjerne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg er ganskje nybegynner her på dette området, men jeg er på jakt etter en ny konge basser. Har sett litt rundt og vil bruke rundt 3 tusen kroner.

 

Jeg er opptatt av trøkk og at det spiller høyt.

Så lurer jeg på om jeg skal ha 1x 12" 2x 12" eller om jeg skal gå for 1x 15"

 

Ble litt forelska i denne:

http://www.elutstyr.no/product_info.php?cPath=149_150_152&products_id=450&bcsi_scan_C67BA8F384D64EB2=CSOgoyx7MY0dkURQiQNUiSQAAABlH5ML&bcsi_scan_filename=product_info.php

 

Hva synes dere? og i tilfelle hvor stor forsterker, o.l trenger jeg for å drive noe slikt? ekstra batteri? kondensator? og ikke minst hvor stor kasse trenger jeg? skal jo få dette på plass :)

Takk for all hjelp.

 

Jeg syns det elementet spiller veldig bra, trenger en strømsterk forsterker, men ikke så alt for mye watt før den spiller meget høyt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått bilbud nå på sound magus x3200 + 1x 12" soundstream tarrantula t5 for 4 lapper. Verdt pengene? Stereoen skal stå i en W124 mercedes, kassen må jeg lage selv på en eller annen måte.

- Mvh Rune.A.

1995 - MB 250D

1989 - MB 230E

1984 - MB 190E

Folk med hjerne, kjører stjerne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår