Zircon Skrevet Desember 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2003 Vet ikke om en "billig" motor til min 91 mod 90 vel? Helst med turbo... Vet du om noe så send meg en mail på zirconius@spray.no Siter http://www.Sandvik-Bros.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivers Skrevet Desember 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2003 Originally posted by Zircon Vet ikke om en "billig" motor til min 91 mod 90 vel? Helst med turbo... Vet du om noe så send meg en mail på zirconius@spray.no Velholdt 20 v turbo burde ikke være så vanskelig å få tak i. Siter Velkommen til Bilforumet - der alle vet best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinal Skrevet Januar 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Har akkuratt kjøpt meg helrøde Audi V8 baklamper. Lyktene på sidene passer fint men rampa der skilte skal sitte er for lang.... Lurer bare på om det er noen som vet hvor mange cm. rampa skal kappes... ??? Siter Audi 90 T. powered by 034 EFI. ( Evighetsprosjekt) Audi 100 QUATTRO Audi Coupé Quattro Mitshubishi Lancer Evolution II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scroll Skrevet Januar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 Tror det er ca 2,5 til 3 cm, husker ikke helt , har gjort det samme på bilen min. Ta av den gamle refleksplata så måler du differansen! Det blir rimelig strøkent når du får montet herødt bak! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivers Skrevet Januar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 Originally posted by Infinal Har akkuratt kjøpt meg helrøde Audi V8 baklamper. Lyktene på sidene passer fint men rampa der skilte skal sitte er for lang.... Lurer bare på om det er noen som vet hvor mange cm. rampa skal kappes... ??? Fyr opp no bilder :D Nå blir det kanskje ny Audi på meg også.. Da ruller jeg en tur til Hadeland og titter :) Siter Velkommen til Bilforumet - der alle vet best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinal Skrevet Januar 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2004 Originally posted by scroll Tror det er ca 2,5 til 3 cm, husker ikke helt , har gjort det samme på bilen min. Ta av den gamle refleksplata så måler du differansen! Det blir rimelig strøkent når du får montet herødt bak! :D Takker.. Ble gromt når jeg bare satte på baklyktene... De er noe slitt/sprukket, så det her blir bare et prøv og feil prosjekt.. Synd at det er så j... dyre nye.. Siter Audi 90 T. powered by 034 EFI. ( Evighetsprosjekt) Audi 100 QUATTRO Audi Coupé Quattro Mitshubishi Lancer Evolution II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinal Skrevet Januar 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2004 Originally posted by ivers Fyr opp no bilder :D Nå blir det kanskje ny Audi på meg også.. Da ruller jeg en tur til Hadeland og titter :) Har ikke noen bilder nå .... Du får ta en tur oppover å se på noen av de håpløse prosjektene ;) Siter Audi 90 T. powered by 034 EFI. ( Evighetsprosjekt) Audi 100 QUATTRO Audi Coupé Quattro Mitshubishi Lancer Evolution II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scroll Skrevet Januar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2004 Kjøpte nye lykter og refleksplata bak fra V8, syns det var litt jævelig å måtte sage den i to! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scroll Skrevet Januar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2004 Åssen kan man legge ved bilder..??? Får ikke til det:mad: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinal Skrevet Januar 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2004 Originally posted by scroll Kjøpte nye lykter og refleksplata bak fra V8, syns det var litt jævelig å måtte sage den i to! Det tror jeg på !!! Dumt at ingen har laget en tilpasset refleksplate til denne type bil i helrød :( Siter Audi 90 T. powered by 034 EFI. ( Evighetsprosjekt) Audi 100 QUATTRO Audi Coupé Quattro Mitshubishi Lancer Evolution II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2fast Skrevet Januar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2004 koss legger eg inn bilde av bilen min? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost- Skrevet Januar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2004 korleis ska du få godkjent dette da?? har selv ein 90q med wr motor... ikkje godkjent da!! Siter boost Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivers Skrevet Januar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2004 korleis ska du få godkjent dette da?? "Powered by ML2000" :D Siter Velkommen til Bilforumet - der alle vet best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost- Skrevet Januar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2004 [å ja vel du Siter boost Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2fast Skrevet Januar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2004 er vell kje problem å få det godkjent.. dei godkjenner jo det meste viss det ser bra ut.. har no klart å godkjenne 2 stk corsa-a med calibra turbo motor å radiator i bagasje rommet så trur kje ein audi med 20v turbo er noe problem.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg