ole_pe Skrevet August 26, 2007 Rapporter Share Skrevet August 26, 2007 Tenkte å fjerne emblemene bak på golfen. Er dem limt på eller er det hull i karosseriet?? Siter Moff Racing 96 Toyota Corolla 1,8 XLI 4WD "rally-rollan" 96 VW Passat 1,8 stv(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica rules! Skrevet August 26, 2007 Rapporter Share Skrevet August 26, 2007 Tenkte å fjerne emblemene bak på golfen. Er dem limt på eller er det hull i karosseriet?? På golfen min så satt de i klips i karosseriet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet August 26, 2007 Rapporter Share Skrevet August 26, 2007 Var klips på de jeg tok av også..Blir jo hull der da,som må sveises.. Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Ivel Skrevet August 26, 2007 Rapporter Share Skrevet August 26, 2007 de små hullene er det lettere å sparkle.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet August 26, 2007 Rapporter Share Skrevet August 26, 2007 Ja,for det holder jo! øh.. Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Ivel Skrevet August 26, 2007 Rapporter Share Skrevet August 26, 2007 ja det gjør det. har du prøvd? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole_pe Skrevet August 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2007 På golfen min så satt de i klips i karosseriet.. Ok. Da blir jeg vel å lakke dem svart i første omgang... Siter Moff Racing 96 Toyota Corolla 1,8 XLI 4WD "rally-rollan" 96 VW Passat 1,8 stv(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet August 26, 2007 Rapporter Share Skrevet August 26, 2007 Tord Ivel: har prøvd,masse tukling å slit for noe som jeg kaller dårlig arbei..Seff tetter det hullet,å det kan holde lenge. Men får du deg en trykk så "detter" det av. Hvorfor ikke bare punkte igjenn hullet å få det skikkelig gjort med en gang? :) Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet August 26, 2007 Rapporter Share Skrevet August 26, 2007 det holder IKKE å bare sparkle hullene de BØR sveises først!... og ja det ER hull Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Ivel Skrevet August 26, 2007 Rapporter Share Skrevet August 26, 2007 jon arne: kaller du det tukling å slit så kan du ikke sparkle. først lagr du el liten bulk over/rundt hullet så du har litt plass å legge sparkel i, helst glassfibersparkel med lange tråder. med en gang du sveiser/sliper i karosseriet har du et potensielt rustpunkt. ja du kan syregrunne og alt, men blir allikevel ikke like bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet August 26, 2007 Rapporter Share Skrevet August 26, 2007 Jaja...JEG sier å mener at sveising er det beste.. Å sparkel fester vel seg ikke så godt på lakk?så du må slipe der å se... Men men,smak å behag:P Gidder ikke å krangle:) Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Ivel Skrevet August 26, 2007 Rapporter Share Skrevet August 26, 2007 :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet August 27, 2007 Rapporter Share Skrevet August 27, 2007 hulla på gti'n min var sparkla... brukte trykkluft for å "fjerne" støv på gti'n.. da spratt dissa sparkla greiene ut.. såååh.. mine blei sveisa igjen gitt.. sparkel my ass! Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet August 27, 2007 Rapporter Share Skrevet August 27, 2007 Hehe...Welding is the shit!:D Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wu-style Skrevet August 28, 2007 Rapporter Share Skrevet August 28, 2007 jeg lakkerte golfen min i fjor å sparklet disse hullene slå en bongel men et skrujern inn, puss å sparkel, sitter som en kuk det der... Siter Audi S4 c4: 034 High output coils , Rs2 manifold , KKK K26turbo , Magnector plug wires , Wg spring preformance. maped by 034 Motorsport. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Pontiac Fiero GT 3,0 Tubo: Garret T3 / T4E Stage 3 , Haltech E6GMX , 500lb injectores , Comp Cam , Forged pistons , Hiflow gas and oil pump , Ferita exhaust 2,5. Custom maped by Anders Ringstad Dyno: whp 380hp / 590nm ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg