Zeerocool Skrevet August 25, 2007 Rapporter Share Skrevet August 25, 2007 Hei igjen godtfolk =) Jeg har nå endelig hatt tid til å sett på min kjære bil igjen, og nå har jeg kun igjen å få fikset på en ørliten feil på speedometeret. Da jeg for en god stund siden var å fiklet med instrumentpanelet for å få endret lysfarge osv. så fikk jeg også til å endre på speedometernåla, altså den viser 20km/t for mye. Kjører jeg i 60km/t så viser den 80km/t osv. Er det noen som har en kjapp og grei måte å fikse dette på, eller må jeg inn på Møller eller lignende for å få justert dette? Mvh. Egil Valle Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeerocool Skrevet September 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 Ingen som har peiling? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Splint Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 Har hatt samme problemet på en Opel Omega. Skrudde ut hele speedometeret og prøvde å knote litt med viseren, men endte egentlig opp med å gå til et verksted med hele sjiten. Tror det koster 890,- spenn eller noe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeerocool Skrevet September 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2007 Har hatt samme problemet på en Opel Omega.Skrudde ut hele speedometeret og prøvde å knote litt med viseren, men endte egentlig opp med å gå til et verksted med hele sjiten. Tror det koster 890,- spenn eller noe. okey! Får prøve å knote først da :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg