Ja__9 Skrevet August 25, 2007 Rapporter Share Skrevet August 25, 2007 er det på 18-års dagen jeg kan kjøre opp eller er det før?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet August 25, 2007 Rapporter Share Skrevet August 25, 2007 Tidligst den dagen du fyller 18, ja. Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2bb1nordli Skrevet September 19, 2007 Rapporter Share Skrevet September 19, 2007 Er det nye regler? Når jeg kjørte opp kunne man kjøre opp tidligst de seks siste mnd før man fyllte atten, hvis jeg husker rett... Bare lurer... Siter Østfold Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.S.P Skrevet September 19, 2007 Rapporter Share Skrevet September 19, 2007 Du kan ta alt av kjøretimer og teori før du fyller 18 ( trur det er der den halv år regelen gjelder ) men du får ikke ta oppkjøringen før dagen du blir 18. Siter / Audi 90 2.3E Quattro \ Quattro + Diff. Sperre bak + Finnmarks Vinterføre.. Trenger jeg å si noe mer? :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet September 19, 2007 Rapporter Share Skrevet September 19, 2007 Er det nye regler? Når jeg kjørte opp kunne man kjøre opp tidligst de seks siste mnd før man fyllte atten, hvis jeg husker rett... Bare lurer... Kan ikke kjøre opp før du er atten år, heller ingen nye regler som har kommet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet September 19, 2007 Rapporter Share Skrevet September 19, 2007 For en gjeng med aper :-) Jeg har allerede gitt svaret, så hva er da vitsen med å forsøke å forvirre trådstarteren? Og du som påstår at du kunne kjøre opp seks mnd før du fylte 18: hvilken del av verden kommer du fra da? En slik ordning har aldri eksistert i Norge, i alle fall. Så enten husker du feil, eller så har du en livlig fantasi ;) Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240Rallye Skrevet September 28, 2007 Rapporter Share Skrevet September 28, 2007 er det på 18-års dagen jeg kan kjøre opp eller er det før?? Er det moped el bil du skal kjøre opp på?? Moped kan du kjøre opp på før du fyller 16.. Siter Volvo S60 2.0l Turbo Volvo 940 GL Volvo 240 GLT Volvo 242 Turbo x Volvo 850 T5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet Oktober 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 Er det moped el bil du skal kjøre opp på??Moped kan du kjøre opp på før du fyller 16.. Hva tror du da? :) Det er vel ikke så forbanna mange som kjører opp til mopedlappen når de er 18? :D Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240Rallye Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 Hva tror du da? :) Det er vel ikke så forbanna mange som kjører opp til mopedlappen når de er 18? :D Joda... er noen gullkorn ute å går i norges land;) Siter Volvo S60 2.0l Turbo Volvo 940 GL Volvo 240 GLT Volvo 242 Turbo x Volvo 850 T5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaffi Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 Er vel folk med noe spesielt i vente som kan kjøre opp 6 månder før, feks om man skal flytte til utlandet eller liknende, men de får ikke lappen før fordeom, får den når de er 18 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 Er det moped el bil du skal kjøre opp på??Moped kan du kjøre opp på før du fyller 16.. Glup du, man kjører ikke OPP på moped. Man tar ei teoriprøve. Siter -1987 Bmw e30 "m3", prosjekt -1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt -1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt x1991 Bmw e36 316 vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 Glup du, man kjører ikke OPP på moped. Man tar ei teoriprøve. Det er faktisk alldeles korrekt. Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240Rallye Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Glup du, man kjører ikke OPP på moped. Man tar ei teoriprøve. Du skjønte hva jeg mente... Rasstapp!! Siter Volvo S60 2.0l Turbo Volvo 940 GL Volvo 240 GLT Volvo 242 Turbo x Volvo 850 T5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet Oktober 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2007 Du skjønte hva jeg mente... Rasstapp!! Igjen... Hvor mange tar mopedlappen når de er 18? :) Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240Rallye Skrevet Oktober 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 Igjen... Hvor mange tar mopedlappen når de er 18? :) Jaaadaaa... jeg vet deeet! Men jeg måtte baree!! :P Ferdig? :) Siter Volvo S60 2.0l Turbo Volvo 940 GL Volvo 240 GLT Volvo 242 Turbo x Volvo 850 T5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg