hvid87 Skrevet August 24, 2007 Rapporter Share Skrevet August 24, 2007 noen som kan forklare meg hvor man stiller opp turtallet på en 2.8 vr6? har oxo noe problemer med fjernlyene.di lyser ikke slik som dem skal.virker som lyet rett forran bilen blir sterkere men ikke lengre frem.hmm spenningsfall? noen som vet? takker og bukker;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet August 24, 2007 Rapporter Share Skrevet August 24, 2007 Stiller opp turtallet? Hva mener du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet August 24, 2007 Rapporter Share Skrevet August 24, 2007 regner med han tenker på tomgangs turtall Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hvid87 Skrevet August 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2007 ja det var nokk det jeg tenkte.er det i det hele tatt mulig.etter at jeg skiftet kammene har den falt noe sinsykt på tomgangen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg