benger Skrevet August 23, 2007 Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 Hei alle sammen. Lenge siden jeg har vært inne på forumet nå, så tenkte jeg skulle legge ut noen nye bilder av bilen min, slik den er i dette "gode" sommerværet. Har gitt den noen lakkbehandlinger, som lakkrens, polish og deep shine protection. Autoglym's Ultra Deep Shine anbefales!;) hvertfall til mørk lakk. Litt info om bilen: 1991 BMW 520i 24v som er godt utstyrt med bl.a. - Lysegrått helskinn med nydelig treverk. - Comfort-seter med armlene. - El.speil. - El.ruter foran. - El. korsryggstøtte. - Cruise controll. - Klima annlegg. - Oppvarmede seter.* - Fjærnstyrt sentrallås med alarm - *Cold weather package.(oppvarmet dørlås,aktiveres ved å løfte dørhåndtaket litt opp.) - Bmw soundsystem som består av 10 høytalere(sjeldent), og en aktiv sub jeg selv har installert. God lyd! - 8,5x17 Borbet A et13 225.45.17 dekk. Fargen er BMW-Scwarz. Altså helt svart. - Montert 30mm senkefjærer fra Lesjøfors. God og komfortabel samtidig som den sitter i svinga. - Stort Greenfilter er montert + Supersport effektbakpotte. Gromlyd!! Ellers har jeg brukt mye tid på å få bilen i topp teknisk stand. Alt av foringer og bærearmer i forstilling er byttet, bremseskiver/klosser, traversforinger bak, olje/oljefilter og plugger er nylig byttet sammen med bensinpumpe og bensinfilter. Kostet på bilen en god del. Her er noen bilder: ...synd for de med modem nå er ingen mester i å ta bilder, eller bruke kameraet, men prøver å lære:) Kommentarer mottas med takk;) Siter C4 Explosive Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrizZzo Skrevet August 24, 2007 Rapporter Share Skrevet August 24, 2007 Pen E34:) Siter 03' Mercedes W211 04' Audi A4 (Solgt) 03' Hummer H2 (Solgt) 01' BMW 325Ci (Solgt) 89' Audi 80 Coupe 2,3(Solgt)++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildbill Skrevet August 28, 2007 Rapporter Share Skrevet August 28, 2007 Veldig flott E34 ja. :) Godt å se at noen vet å ta vare på dem. Siter 97' BMW 520i Touring, 05' Skoda Fabia (solgt), 98' Opel Vectra (solgt), 97' VW Polo (solgt), 92' Seat Toledo (solgt), 85' Mitsubishi Colt (skrapet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
junauto Skrevet September 20, 2007 Rapporter Share Skrevet September 20, 2007 Vanvittig pen i lakken gitt :) Er det fortsatt orginal lakken på bilen eller er den opplakkert? (ser nesten NYLAKKERT ut da) har kjøpt samme produkt så min får en omgang til også før vinteren!! gleder meg når jeg ser ditt resultat :) Kristian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg