Hallohallo1 Skrevet August 23, 2007 Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 Hvor sitter sentrallåsboksen i bilen? en vectra b 96modell har byttet battari i begge fjernkontrollene som jeg har på hver sitt nøkkelknipp. brukte dem senest igår men idag funker den ikke:S noen som kan hjelpe? Siter 2004 Golf V 2.0TDI Sportline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansemann88 Skrevet August 23, 2007 Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 Prøv å sett nøkkelen i tenninga..vri ett hakk.. så låser du bilen også låser du opp igjen med knappene på nøkkelen.. hadde noe av det samma problemet på min og det hjalp :) Siter ( )2006 Toyota Hiace 4x4 (x)1999 BMW 520i touring (x)1979 Volvo 244 (x)1998 Opel Vectra B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hallohallo1 Skrevet August 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 gjorde det og det funket.. så gikk det noen timer så var ting tilbake til det gamle igjen, så nå funker den ikke lenger:S noen forslag til hva som kan være galt? Siter 2004 Golf V 2.0TDI Sportline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
abcandreas Skrevet August 23, 2007 Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 e dar sjønnhedsfeil på bilen din espen? haha :P Siter Forsjellen på barn og voksen er bare prisen på leketøya! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hallohallo1 Skrevet August 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2007 hahaha.. neinei, d e ikje snakk om skjønnhedsfeil for dar e jo ingen så ser d:P Siter 2004 Golf V 2.0TDI Sportline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
abcandreas Skrevet August 24, 2007 Rapporter Share Skrevet August 24, 2007 me ser jo du bruge nykkel i plassen får knapp ;) haha Siter Forsjellen på barn og voksen er bare prisen på leketøya! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hallohallo1 Skrevet August 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2007 ska begynna å parkera langt vekke ifrå der eg ska å kun bruga bilen når dar e heeeeilt mørkt så ingen ser meg:P Siter 2004 Golf V 2.0TDI Sportline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg