high octane Skrevet August 24, 2007 Rapporter Share Skrevet August 24, 2007 Jeg vil klage på: -alt som kan assosieres med campingutflukter med dertilhørende kjretøy etter veien! -selvordstaxisjåførene i oslo. -sivilpolitijævel i blå mercedes c220cdi i rælingtunellen. -FOLK SOM KJØRER UNDER FARTSGRENSA!!!! -politi på amfetamin, som presterte å forfulge meg i 4 jævla mil fra alvdal og nordover. -Køtrafikk som går forbanna treigt både inn og ut fra oslo både om mårran og om ettermiddagen. -bensinpriser -statens vegvesen -avgifter -narkomane -En gubbe i en jævla audi 100 som slo døra si i sida på V70`n, og som kom ut av bilen og begynte å skjelle meg ut, og som tilslutt mente at JEG hadde et serriøst agressjonsproblem når jeg fortalte han at det var HAN som var problemet.(ble litt irritert kanskje, men ikke direkte sinnsyk...slo ikke eller noe sånnt da) -folk som ligger å kjører i venstre felt på motorveien i 90 i 100sonen når du kommer bakfra og skal forbi, og det er trailertåke i høyre felt. Hehe, tror jeg irriterer meg over ganske mye...frustrasjonen holdt på å ta overhånd i dag tror jeg. Så sinnsykt mange idioter som overhodet ikke har noen ting å gjøre på en vei. (sikkert kjørt 160 mil fra torsdag og til nå, og hatt et presset tidsskjema kan man si) Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet August 24, 2007 Rapporter Share Skrevet August 24, 2007 Takk til alle som så fort dere ser et fartsøkningsfelt komme på høyre side må gire ned og tråkke gassen i bånn for å trøkke seg opp i baken på bilen foran slik at de som kommer i fartsøkningsfeltet må bremse ned igjen slik at de klarer å komme ut på veien bak dere. HURRA dere kommer sikkert 0,2 sec fortere frem dit dere skal en det han bak dere gjør, samt at dere har en merkelig tendens til å holde dere 5 km/t under fartsgrens etterpå, så dere kan UMULIG ha det særlig travelt uansett..... Godt å få det ut..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg