trberg Skrevet August 22, 2007 Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 Jeg trodde det skulle være lett og få litt hjelp til og modde bil på dette forumet da jeg ser det er mange som er dyktige på området.Jeg tror nok også det er mange andre også som har bedt om litt hjelp men det ser rimelig dårlig ut.Jeg kunne betalt litt for og få modda den nye 2008 mod.passat med tsw rocket 17'' alu. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilkristian Skrevet August 23, 2007 Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 jag kan gjøre det. Bare det som skal være på den, eller skal jeg gjøre noe annet på den og? Jeg starter når jeg kommer hjem fra skolen. :) Siter Neida, så. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villing Skrevet August 23, 2007 Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 Legg ut bilder du, så skal jeg få se hva jeg kan få gjort ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iCandi Skrevet August 23, 2007 Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 Kremt kremt... tror vi har et mod my ride forum hvis jeg ikke tar helt feil? (A) Siter PHOTOSHOP VETERAN http://www.takinkroop.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilkristian Skrevet August 23, 2007 Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 Sånn passat du mente? her har du en iallefall. :) Siter Neida, så. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trberg Skrevet August 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 Takker dere som meldte seg for og hjelpe meg med å sette Tsw rocket alufelger på passat'en som jeg har bestilt og en spesiell takk til bilkristian som ordnet dette for meg og hvis du vil ha litt betalt for jobben så kan du si i fra her på forumet så tar jeg kontakt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav'en Skrevet August 23, 2007 Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 Takker dere som meldte seg for og hjelpe meg med å sette Tsw rocket alufelger på passat'en som jeg har bestilt og en spesiell takk til bilkristian som ordnet dette for meg og hvis du vil ha litt betalt for jobben så kan du si i fra her på forumet så tar jeg kontakt. Send meg PM så skal du få kontonr! Siter Old Volvos never die, they just go faster. 1993 Volvo 940 Turbo 1979 Volvo 242 DL 1988 Volvo 240 - 199? Volvo 245 - 1986 Volvo 760 - delebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilkristian Skrevet August 24, 2007 Rapporter Share Skrevet August 24, 2007 Takker dere som meldte seg for og hjelpe meg med å sette Tsw rocket alufelger på passat'en som jeg har bestilt og en spesiell takk til bilkristian som ordnet dette for meg og hvis du vil ha litt betalt for jobben så kan du si i fra her på forumet så tar jeg kontakt. nei, skal ikke ha noe. Siter Neida, så. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilkristian Skrevet August 26, 2007 Rapporter Share Skrevet August 26, 2007 Det så rått ut! Siter Neida, så. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg