RomskogCruising Skrevet August 22, 2007 Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 Hallo! Da har jeg kjøpt min første bil =) Det ble en Audi a4 gitt! Bilen har gått 190.000, og alt av servicer er fulgt.. Tror dette er en veldig grei bil. Den er dønn strøken inni, ser ut som den er ny =) Sittet også splitter nye 18" ASA felger, med dekk! Kom med noen kommentarer da vel, om hva jeg burde gjøre med den osv =) Har allerede bestillt justerbart senkesett til den ;D Btw, slenger også ut noen bilder av den: Bilder fra i dag :D Skal justere høyden i morra, samtidig som jeg skal ta en forstillingskontroll ^^ Den er alt for lav sånn som den står nå :P PS, bildene er kanskje litt store.. Skikkelig senka: Lalz, sjekk i grillen xD Kommer en oppdate når bilen er helt ferdig :D -Chris Siter Audi a4 96 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet August 22, 2007 Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 Grill senk og sot.. :) Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RomskogCruising Skrevet August 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 Sot kommer nok etterhvert! Men senk, lykter, og grill er første prioritet =) Siter Audi a4 96 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet August 22, 2007 Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 Gratulerer med ny bil :) Virker som at du alt har greie planer for den å. Fjerne emblemene bak kanskje? Tenker da på A4 logoen. Og ny eksos? Hva slags motor er det i den? Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RomskogCruising Skrevet August 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 Tusen takk Alex ;D Ja, skal fjerne merkene bak ja! Det skjer snart tenker jeg =) Eksosen er litt dyr for meg enda, jobber som sagt bare 1 året som tømrerlærling! Og lønna er ikke noe å skryta av xD Men skal nok ha på et effektanlegg etterhvert også! Det sitter en 1,8 i den, uten turbo =/ Men fliser deg alex :P Skal komme å råne sammen med deg en gang jeg ^^ -Chris Siter Audi a4 96 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet August 22, 2007 Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 Hehehe, ja de 25 ekstra hestene kommer nok godt med :P Får dra fra deg i svingene jeg da, der min bil brillierer =) hehe Du får ta en tur innover en gang ja. Henge litt på Strømmen og sånt xP Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RomskogCruising Skrevet August 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 Haha, dem 25 hestene hjelper temmelig skal jeg si deg ;P Seff skal jeg henge i Strømmen og litt sånn =) Men må få lappen først xD Siter Audi a4 96 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RomskogCruising Skrevet August 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 Er 2 mnd til jeg får lappen vettu =/ Men har god tid til å fikse opp bilen da =) Siter Audi a4 96 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet August 22, 2007 Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 Ah, litt kjipt det der =/ Men men, som du sier, bare å fikse opp bilen til den tid :D Blir bra vett! Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stibani Skrevet August 23, 2007 Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 Synes felgene stjeler alt for mye oppmerksomhet slik den ser ut nå. Bil og felg står ikke i stil etter min smak. Men senk gjør seg ja, hvite sideblink, facelift lykter. Med så skrikende felger så kanskje det hadde passet med litt flere krom detaljer? dørlister ++ Personlig er jeg ikke største fan av for mye krom egentlig. men lykke til :) blir nok bra til slutt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RomskogCruising Skrevet August 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 Felgene er ikke krom! Bare så det er sagt ;D Ser kanskje sånn ut men.. Hehe ;D Jeg syntes felgene står i stil til den fargen jeg, er ganske mørke felger, for dem er jo svarte inni der.. =) Men hver sin smak ^^ Siter Audi a4 96 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastolsen Skrevet August 23, 2007 Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 det er nok ikke fargen gutta mener, heller det at felgene skriker litt i forhold til resten av bilen om du skjønner. Blir litt som en stygg jente med deilige pupper:P Men bilen er knallfin! Bare smell på senk og litt småtteri så blir den enda bedre:) Siter 1993 Audi S2 coupe 2000 Audi A4 1.9TDI sedan X 1990 Audi Coupe Quattro 20VT X 1998 Audi A4 1.8 TurboQuattroSport Sedan VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RomskogCruising Skrevet August 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 Heheh =) Men tusen takk! Ja småtteri skal komme så fort jeg får penger ^^ Siter Audi a4 96 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RomskogCruising Skrevet August 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2007 Hehe, lekte meg litt i Photoshop i sta ;D Noe sånn den kommer til å se ut med senk=) Btw, får senkesettet mitt i morra :D Siter Audi a4 96 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet August 27, 2007 Rapporter Share Skrevet August 27, 2007 Hehe, kommer til å bli bra det ;) Btw, hva er dimensjonen på felga? Så du skrev at det var 18", men hva er innpress og bredde? Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg