A.Rief Skrevet August 22, 2007 Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 Hei. Startet bilen for å kjøre i stad. Meneh. etter litt så så jeg at verken kmt turtall bensin eller varmen på vannet funker.. alt står på 0! Men det lyser der + at klokka og trippen står der. uten at det flytter på seg. Mener det er noe bak der sikringene sitter. kan være noe løst eventuelt slitent rele? Noen som har peiling akkurat hvor det sitter? Takker for svar:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogue Skrevet August 23, 2007 Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 Demonter hele saken og se etter irr på kontakten bak.. Dårlig jording en plass hadde vært en mulighet. Eneste jeg vil kunne tro det er.. Du kunne sett på kopling skjemaer.. side 24 og 25 http://www.2shared.com/file/2192330/f959bacb/GOLF3_94.html Siter Mitt Golf Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg