vw-vegard Skrevet August 23, 2007 Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 Så til neste år kan jeg kjøre 300hk i SX'n lovlig? Har jeg forstått det riktig da? Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet August 23, 2007 Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 Det stemmer det, men bilen har kun vært i Norge i litt over 4 år ;) Står svart på blått i vognkortet til og med :hellothere: Da dukker det jo opp ett problem der:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet August 23, 2007 Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 Så til neste år kan jeg kjøre 300hk i SX'n lovlig? Har jeg forstått det riktig da? Du kan kjøre lovlig i den forstand at du ikke skylder avgift på ekstra hk, og så lenge bremser etc. står i forhold så kjører du helt lovlig:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sniken86 Skrevet Oktober 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 til mr.løken og de andre... Hele hensikten med en EU kontroll er å kontrollere sikkerheten i en bil ikke noe annet... begynner de kludre med motor osv er det EGENTLIG ikke noe de skal gjøre. Det de skal sjekke er stag, foringer, co2, støy, lekkasjer o.l ikke benke bilen og si fy fy! bare for å ha sagt det :) jeg har daglig minst 2 pkk'er så det er mitt standpunkt :) mvh Tangen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Oktober 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 Enkle måten er å høre med noen kompiser om de vet om noen som tar PKK uten å bry seg om du har en millon hk... Bryr de seg ikke,gidder de ihvertfall ikke sende deg til tilsynet... :) Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sniken86 Skrevet Oktober 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2007 Bare å kjøre til Bilspesialisten på dal i eidsvoll det da... hensikten er sikkerhet ikke noe annet... :driving Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexxx Skrevet Oktober 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 Så til neste år kan jeg kjøre 300hk i SX'n lovlig? Har jeg forstått det riktig da? Uansett hvor gammel bilen din er så må den godkjennes for å være lovlig. Men når den er ti år og eldre må du ikke betale noe "hk-avgift". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg