Feltsvin Skrevet August 22, 2007 Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 Jeg har montert facelift xenon på bilen. Etter dette kommer ikke lysene på som automatisk kjørelys. Når jeg skrur på lysene på lysbryteren virker de som de skal. Hvis jeg vrir bryteren til bake til kjørelys, blinker det i lysene, og av og til kommer det venstre lyset på. Etter at jeg skrur bryteren på og av noen ganger kommer begge lysene. Jeg tror det må være noe spenningsfall noe sted, slik at lyktene ikke får nok guffe til å tenne. Noen som har noen greie på dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Q Skrevet August 22, 2007 Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 Jeg har montert facelift xenon på bilen. Etter dette kommer ikke lysene på som automatisk kjørelys. Når jeg skrur på lysene på lysbryteren virker de som de skal. Hvis jeg vrir bryteren til bake til kjørelys, blinker det i lysene, og av og til kommer det venstre lyset på. Etter at jeg skrur bryteren på og av noen ganger kommer begge lysene. Jeg tror det må være noe spenningsfall noe sted, slik at lyktene ikke får nok guffe til å tenne. Noen som har noen greie på dette? på kjørelys vil xenon blinke siden de ikke får jevn strøm, men når du slår på lysa vil de få batteristrøm og derfor virke som de skal, står på pakka eller ballastene hva slags spenninsområde de tåler. mine tåler fra så lite som 9v. så mine funker fint på kjørelys, hender de blinker en gang i blant bare, men kjører med parklys eller tåkelys uansett når det er lyst jeg, og skrur på lysa på batteristrøm når det trengs:) Siter My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennyW Skrevet August 26, 2007 Rapporter Share Skrevet August 26, 2007 Jeg har også akkurat montert facelift xenon på min a3, det samme skjedde med meg når jeg slo på tenninga, men de fungerer som de skal med motoren i gang! :-) Siter 2003 BMW 320da facelift black sapphire Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg